کد خبر: 762891
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
هم‌زمان با سالروز ۹ دی‌:
هم‌زمان با ششمین سالروز حماسه مردمی یوم‌الله ۹ دی‌ماه کتاب‌ "خواص در بوته‌ آزمون" و کتاب "تجلی قدرت الهی" و نرم‌افزار "حماسه نهم دی‌ماه در بام ایران" رونمایی شد.
حمیرا رحیمی
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در آئین رونمایی از کتاب بصیرت را لازمه تصمیم‌گیری مسئولان دانست و اظهار داشت: از صدر اسلام تاکنون بی‌بصیرتی و عدم شناخت سبب صدمات جبران ‌ناپذیری به پیکره جامعه اسلامی وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه گاهی بی‌بصیرتی خواص سرنوشت یک ملت را عوض می‌کند، افزود: امیدواریم مردم با عبرت‌گیری از گذشته با درک صحیح از حوادث زمان مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: مردم ولایتمدار استان 8 دی‌ماه یک روز زودتر از برخی نقاط کشور با حضور خود ضمن محکومیت فتنه و فتنه‌گران و عوامل آنان، طومار این توطئه چندین ساله را در هم پیچیدند.

گرجی خاطر نشان کرد: فتنه 88 آزمون مناسبی بود تا عیار و مرتبه‌ هرکس به ویژه برخی از سیاسیون مدعی که خود را خواص جامعه می‌خواندند، معلوم شود، به همین منظور برآن شدیم تا کتاب «خواص در بوته‌ی آزمون» را گردآوری و چاپ کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حماسه 9 دی هیچ‌‌‎گاه از حافظه تاریخی ایران محو نمی‌شود، گفت: حماسه تاریخى و مردمی 9 دى‌ماه که برخاسته از مقاطع بصیرت، دشمن‏‌شناسى، وقت‏‌شناسى و حضور مجاهدانه ملت بصیر ایران در برهه‌‏هاى حساس و تعیین‏ کننده بود، سبب شد این روز تاریخ‌‏ساز به‏ عنوان نقطه عطفى در معادلات انقلاب اسلامى در داخل و خارج از کشور ثبت شود.

لازم به ذکر است نرم افزار «حماسه 9 دی‌ماه در بام ایران» شامل گزارش اقدامات پنج ساله ستاد 9 دی‌ماه استان چهارمحال و بختیاری و پاورپوینت‌های برگزیده نخستین فراخوان تولید محتوا با موضوع 9 دی است که سال گذشته به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر