کد خبر: 760356
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد:
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دبیر این جشنواره گفت: جشنواره ملی فیلم آیات قرآنی به میزبانی استان بوشهر با هدف تبیین مؤلفه های سینمایی مطلوب قرآنی برگزار می گردد.

عبدالرضا عالی پور افزود: جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات به همت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و انجمن سینمای جوانان ایران با هدف تعیین و تبیین مؤلفه های سینمایی مطلوب قرآنی و ایجاد ارتباط ناگسستنی بین قرآنیان و هنرمندان متعهد و با اخلاص در جامعه اسلامی برگزار می گردد.

معاون قرآن و عترت بیان داشت: این جشنواره در ٤ بخش فیلم کوتاه داستانی، پویانمایی (انیمیشن)، مستند و نماهنگ می باشد که شامل موضوعاتی همچون داستان های قرآنی انبیاء و اولیای الهی، شخصیت های قرآنی، پندها و لطایف قرآنی و ... بر گرفته از آیات شریف قرآن است که نفرات اول در این جشنواره در هر بخش تندیس جشنواره، لوح سپاس و اهداء ٢٠ میلیون ریال وجه نقد، نفرات دوم لوح سپاس و اهداء ٢٠ میلیون ریال وجه نقد و نفرات سوم لوح سپاس و اهداء ١٠ میلیون ریال وجه نقد اهداء می گردد.

عالی پور افزود: مضامین و معارف دینی قرآنی مثل کانون خانواده، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، راستگویی، گذشت، حقوق همسایه، ازدواج ، کسب روزی حلال و ... از دیگر موضوعات این جشنواره است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی این جشنواره، فراخوان پوستر و بروشور جشنواره را به گروه های هدف من جمله ٦٠ دفتر انجمن های سینمای جوانان ایران، حوزه های هنری سراسر کشور، بسیج هنرمندان استان ها، ادارات، دستگاه های دولتی و مؤسسات مردمی در کشور و استان ارسال نموده است.

شایان ذکر است مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ٩٤/١٠/١٥ می باشد؛ همچنین افتتاحیه این جشنواره در نیمه اول اسفندماه سال جاری می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر