کد خبر: 757287
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های مفاهیم،حفظ،قرائت،ترتیل،اذان و تواشیح ویژه کارکنان حوزه بیمه ای و درمان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
حمیرا رحیمی

در این دوره از مسابقات مجموعاً   73نفر در دوبخش بیمه ای و درمانی  متشکل از کارکنان برداران و خواهران   شرکت کردند .

در ابتدای برگزاری این مسابقات مدیر کل تامین اجتماعی گفت: اگر فرهنگ قرآنی در تمام مراحل زندگی و کاری نفوذ کند و سرلوحه تک تک اعمال شود آنگاه رشد فردی و اجتماعی افراد به سوی کمال تضمین خواهد شد.

غلامرضا محمدی با اشاره به توجه ویژه  سازمان تامین اجتماعی به فرهنگ قرآنی  افزود: با احیای معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی توجه ویژه به مفاهیم قرآنی در دستور کار سازمان قرار گرفت که طرح روزانه یک آیه از کلام الله مجید و برگزاری مسابقات قرآنی در بین کارکنان از  جمله طرحهایی  است که در این زمینه اجرایی گردید و  لذا امروز برکات و آثار اینگونه طرحها  را بین کارکنان به طور واضح می توان مشاهده نمود.

محمدی اضافه کرد: در راستای تقویت مبانی قرآنی، برگزاری کلاسهای آموزش قرآن برای کارکنان  از طریق واحد های ذی ربط پیگیری خواهد شد لذا هرگونه پیشنهادی از طرف کارکنان در این زمینه می تواند راهگشا باشد.

گفتنی است آزمون رشته مفاهیم به صورت همزمان در سراسر کشور در یکم آذر ماه و رشته های  قرائت،ترتیل، حفظ، اذان وتواشیح در روز دوم آذر ماه سال جاری برگزار شد.

در مرحله مقدماتی سه نفر اول استان در هر رشته، از مجموع شرکت کنندگان بیمه ای ودرمانی، که دارای بالاترین امتیاز هستند موردتقدیر قرار خواهند گرفت و نفر اول در هر رشته از هر استان  به عنوان فرد برگزیده به مسابقات نهایی راه می یابد که 
مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم با حضور نفرات برگزیده در مشهد مقدس  برگزار می شود.ضمناً افراد ذیل در مرحله مقدماتی موفق به کسب رتبه های برتر گردیدند.

نفرات اول تا سوم رشته مفاهیم(برادران):یوسف نادری،پژمان محمدی و محمدرضا قاسم پور - نفرات اول تا سوم رشته مفاهیم(خواهران): راضیه قنبری،ربابه آقابابائی و بهاره بنی شریف نفرات اول تا سوم رشته ترتیل(برادران): محسن رفیعی،بختیار شمس و صولت شاهوردی- نفرات اول تا سوم رشته ترتیل(خواهران):عذرا محمدی،هاجر زارع مقدم و سودابه امیری- نفرات اول تا سوم رشته اذان:مهدی امیریان،شهرام خلیل مقدم و مصطفی فلاحی- نفرات اول و دوم رشته تحقیق(برادران):حمزه علی یوسفیو حمید احمدی- نفرات اول و دوم رشته تحقیق(خواهران):فریبا لله گانی و مریم نوروزی- رشته حفظ(برادران):نادر رضائیان- رشته حفظ (خواهران):زهرا کریمی- گروه تواشیح:مهدی مظاهری،اسماعیل مظاهری،علی قائدی،مصطفی غیاثی و مجید نجفی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر