کد خبر: 755408
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دریافت اخبار و گزارش هایی مبنی بر برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی گفت: خیلی از این اردوها تحت عنوان اردوی علمی و خارج از دانشگاه برگزار شده است.
مهر: قاسم جعفری گفت: گزارش و خبرهای متفاوتی از برگزاری اردوهای مختلط در دانشگاه‌ها رسیده که هنوز جمع بندی نشده است.

وی ادامه داد: اردوهای برگزار شده، مواردی نیست که بشود آن را انکار کرد، خیلی از این اردوها تحت عنوان اردوی علمی و خارج از دانشگاه برگزار می شده تا بتوانند راه فرار را تبیین کنند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: بهترین مدرک برگزاری اردوها، ابلاغ دستور منع اردوهای مختلط توسط رئیس جمهور است. وقتی این مساله مطرح می‌شود پس یعنی مواردی وجود داشته است.

وی افزود: همه می دانند وقتی رهبری این موضوع را علنی مطرح می کنند، حتما مواردی وجود داشته و انکار این مساله، کار را سخت‌تر می کند.

جعفری اظهار داشت: مقام معظم رهبری با اطلاع کامل در این خصوص صحبت کرده‌اند و این نشان از بی اطلاعی افرادی است که اظهار کردند که اردوی مختلط وجود نداشته و برگزار نشده است.

وی ادامه داد: خود آنها نیز این مساله را قبول دارند منتهی در کمیت آن بحث داشته و اعلام می کنند که خارج از دانشگاه بوده ولی نمی شود اصل برگزاری آن را انکار کرد.

دکتر محمد فرهادی و حمید میرزاده وزیرعلوم و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی احتمالا فردا با حضور درکمیسیون آموزش مجلس به سوالات نمایندگان در خصوص برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی، وضعیت فرهنگی و علمی دانشگاه ها پاسخ می دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار