کد خبر: 742954
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خبر داد:
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: از محل عوارض آلایندگی و ارزش افزوده ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمران شهری به ۳۷ شهرداری استان بوشهر پرداخت شد.

سیدمحمدحسن باستی در بررسی ساخت خیابان ساحلی در محور اسکله صیادی جفره بوشهر با بیان اینکه توسعه عمران شهری از اولویت‌های شهرهای استان بوشهر است اظهار داشت: طرح‌های مختلف عمران شهری در استان بوشهر طراحی و تدوین شده که روند اجرایی آنها مطلوب و در خور توجه است.

وی با تاکید برتوجه به نظارت مستمر فنی و مهندسی  در اجرای طرح‌های عمران شهری افزود: نظارت مستمر و فنی پروژه‌ها باید در اولویت برنامه‌های شهرداران باشد  تا ضمن تسریع در ساخت طرح‌ها زمینه بهره‌مندی شهروندان براساس برنامه زمان‌بندی فراهم شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از اعتبارات عوارض آلایندگی به طرح‌های عمران شهری تخصیص می‌یابد خاطرنشان کرد: سال گذشته 167 میلیارد تومان اعتبارات از محل عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها برای اجرای طرح‌های عمران شهری پرداخت شد که این میزان امسال افزایش می‌یابد.

باستی با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم از محل عوارض آلایندگی به شهرداری‌های 37 گانه استان بوشهر بیان کرد: از محل عوارض آلایندگی و ارزش افزوده تا پایان مردادماه امسال 110 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمران شهری به 37 شهرداری استان بوشهر پرداخت شد.

وی با اشاره به اجرای طرح خیابان ساحلی درجوار اسکله جفره بوشهر گفت: این خیابان با رعایت حریم حوضچه اسکله شیلات جفره اجرا می‌شود که نقش مهمی در مبلمان شهری و کنترل ترافیک این محور دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر