کد خبر: 734915
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری نمایشگاه کتاب در این استان خبر داد.

سید موسی حسینی‌کاشانی در دومین جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب البرز اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیار خوبی که مردم از برگزاری نمایشگاه کتاب طی سال‌های گذشته کرده‌اند لذا این نمایشگاه امسال نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال نمایشگاه کتاب ششمین سال متوالی خود را طی خواهد کرد که با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی این مهم در شهریور ماه در البرز برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده این نمایشگاه 21 شهریور ماه افتتاح خواهد شد.

حسینی‌کاشانی ادامه داد: در این راستا این نمایشگاه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.وی بیان داشت: یکی از نیازهای استان البرز توسعه برنامه‌های فرهنگی است لذا باید با همکاری و مشارکت بیشتر به سمت اجرای این برنامه‌ها پیش برویم.

این مسئول ادامه داد: طی سال‌های گذشته از برگزاری این نمایشگاه استقبال بسیاری شد لذا تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار کردن این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته خواهیم کرد

.مدیرکل ارشاد البرز گفت: باید فرهنگ مطالعه را در بین افراد جامعه و به ویژه نسل جوان امروز نهادینه کرده و تحقق این مهم نیازمند بسترسازی‌های مختلف است.وی از تمامی فعالان فرهنگی خواست تا با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی استان البرز را به سمت توسعه امور فرهنگی سوق دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار