کد خبر: 734147
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
فرماندار اسلامشهر :
فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: ورزش شهرستان اسلامشهربا استعدادها و پتانسیل هایی که دارد،ازجایگاه ویژه ای در سطح کشور برخوردار است .
محمدرضا عباسی

امیراله حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهر ، در دیدار با جوان ورزشکار اسلامشهری و مدال آور والیبال ایران ، اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر با توجه به وجود استعدادها و پتانسیلهای بالقوه ای که دارد ،در سطح کشور در جایگاه  ویژه ای قرار گرفته است .

حقیقی  افزود : جوانان و ورزشکاران اسلامشهری  ، علی رغم کمبودها و کاستی ها با امکانات و  بضاعتی اندکی که دارند ، توانسته اند  در عرصه های مختلف مسابقات ورزشی  کشور و بین المللی   خوش بدرخشند و  نقش آفرینی نمایند .

وی بیان داشت : باید در سطح شهرستان  هماهنگی هایی با ادارات و شرکتها بعمل آید، تا با استفاده از ظرفیتها وپتانسیل ها وامکانات موجود  ، در جهت پیشرفت  و توسعه هرچه بیشتر  ورزش شهرستان و تربیت  افراد ورزشکار بیشتر برنامه ریزی کرد و گام برداشت . 

 رئیس شورای ورزش شهرستان اسلامشهرافزود : حضورورزشکاران قهرمان و مدال آور اسلامشهری   در اقصی نقاط کشورو در ترکیب  تیمهای مختلف مایه افتخاروسربلندی است   و باید شرایط فراهم شود تا  ورزشکران این منطقه بنام  شهرستان اسلامشهر در میداین رقابتها  حاضر شوند .

وی با اشاره به کسب موفقیت های  ورزشکاران عضو کانون والیبال اسلامشهر، تاکید کرد : فعالیت موفق این کانون و تلاشهای  مربیان  آن امروز نتیجه داده و  حضور 16 نفر ورزشکار اسلامشهر  در ترکیب تیمهای  ملی  والیبال  جمهوری اسلامی ایران در رده های مختلف یک افتخار  و پیروزی برای  همشهریان  اسلامشهری است .

فرماندار اسلامشهر گفت : در  رابطه با مشکل بوجود آمده برای مجموعه  ورزشی  سعیدیه ، محل استقرار کانون والیبال  اسلامشهر ، پیگریهایی انجام شده و بزودی  شاهد باز پس گیری  این مجموعه از دست متصرفین خواهیم بود .

 

در این دیدار  ولی اله اصغری رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با تبریک موفقیت کسب شده توسط  ورزشکاران اسلامشهری ،اظهار کرد: از ظرفیتها و پتانسیلهای اسلامشهر به دلیل عدم  ساماندهی مناسب   ، دیگران بنام خود استفاده می کنند و از آن بهره می برند .

  اصغری افزود : با توجه  به وجود دهها شرکت  تولیدی و صنعتی و ظرفیتهای  موجود ، متاسفانه تیمهای ورزشی منطقه از عدم حمایت و اسپانسر شدن این مراکز از تیمهای ورزشی  بی بهره هستند که  باید در این زمینه  اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی بیان داشت : جوانان  ورزشکار و قهرمان  اسلامشهری  ، مایه دلگرمی و الگویی برای اقشار مختلف مردم این شهرستان هستند ، این جوانان توانتسته اند نام اسلامشهر را درعرصه های مختلف بر سرزبان ها جاری سازند .

اصغری خاطر نشان  کرد : به منظور ارج نهادن به تلاشهای قهرمان و مدال آوران ورزشکار اسلامشهری ،  طرحی در دست اقدام و تصویب اعضای شورای شهر قراردارد که با تصویب ، از قهرمانان و مدال آوران ، به نحو مطلوب و شایسته تجلیل بعمل خواهد آمد.

 در این دیدار محمد ابراهیم وادی  مربی تیم ملی والیبال  جمهوری اسلامی  و موسس کانون  والیبال اسلامشهر ، با ارائه گزارشی از فعالیت این کانون اظهارکرد:  کانون والیبال اسلامشهر از سال 1378 فعالیت خود را به منظور شناسایی استعدادها و  پتانسیلهای ورزشکاران اسلامشهری  در رشته والیبال  نموده که در حال حاضر تعداد  16 نفر والیبالیست  از این کانون در   رده هایی سنی مختلف تیمهای ملی والیبال  عضو هستند.

 وادی افزود : با توجه به اینکه  در حال حاضر 350 نفر ورزشکار والیبالیست  در کانون  اسلامشهر عضویت دارند و مشغول آموزش و تمرین هستند ، متاسفانه به دلیل عدم وجود ویترین و قله ای برای  رشد و  توسعه ورزش  ، دلگرمی زیادی برای جوانان وجود ندارد .

این مربی پیشکسوت اسلامشهری   تاکید کرد : در شهرستان اسلامشهر با توجه به وجود شرکتها و مراکزی تولیدی فراوان  تاسیس و احداث یک  باشگاه ورزشی  مستقل و بنام اسلامشهر برای  تمرین رشته های مختلف  ورزشی یک  نیاز ضروری و حیاتی است .

قابل ذکر است که بمناسبت  کسب موفقیت  و قهرمانی 3 تن از ورزشکاران اسلامشهری بنام های محمد طاهر وادی ، حوزه زرینی و علی حسینی  در مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا ،  فرماندارشهخرستان اسلامشهر به همراه شهردار بخشداران ، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر  با حضور در منزل محمد طاهر وادی از این قهرمان ارزنده و مربی وی  تجلیل و قدر دانی  بعمل آوردند .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر