کد خبر: 726350
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
در سال 93 صورت گرفت:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از توزیع بیش از 4 میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سال گذشته در این استان خبر داد.
محمدمهدی قرائی در حاشیه بازدید کارشناسان و بازرسان طرح صیانت از حقوق شهروندی استانداری خراسان رضوی از این شرکت اظهار کرد: منطقه خراسان رضوی شامل نواحی مرکزی، قوچان، نیشابور، تربت جام، درگز، سرخس، فریمان و تایباد است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی افزود: همچنین شهرستان‌های چناران، کلات، طرقبه، شاندیز، بینالود، فیروزه و شهر باخرز زیر پوشش این منطقه قرار دارند.

وی با بیان اینکه تامین فرآورده از طریق خطوط لوله و ناوگان حمل و نقل ریلی و تعداد زیادی نفت‌کش و گازکش صورت می‌گیرد، تصریح کرد: ذخیره‌سازی در انبارهای منطقه شامل انبار شهید بیخوش، انبار شهید کاوه، انباز زال پارس و انبارهای نواحی قوچان و نیشابور، انبار گاز مایع سنگ بست و نیز مخازن موجود در سوخت‌گیری هواپیمایی انجام می‌شود.

قرائی با ارائه گزارشی در مورد تعداد جایگاه‌های استان خاطرنشان کرد: توزیع فرآورده‌ها از طریق 124 جایگاه بنزین و نفت گاز و فروشندگی سکودار، یک جایگاه گاز مایع، 126 جایگاه گاز طبیعی و فروشندگی‌های مربوطه و با انتقال فرآورده با نفتکش به محل مصرف صورت می‌پذیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی تاکید کرد: این منطقه در سال گذشته در راستای انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم به توزیع 4 میلیارد و 291 میلیون و 872 هزار و 456 لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید، نفت کوره و گاز مایع و انواع سوخت هواپیما مبادرت ورزیده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال 93 میزان 506 میلیون و 354 هزار و 808 متر مکعب گاز طبیعی در این منطقه مصرف شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار