کد خبر: 725854
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:
همه باید تلاش کنیم تا آنچه که در شأن مردم شریف استان است محقق شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، کارکنان ادارات گاز را بازوان اجرایی مدیران سازمان دانست و افزود: همه باید تلاش کنیم تا آنچه که در شأن مردم شریف استان است محقق شود.

محمد اسماعیل ابراهیم زاده در جمع کارکنان ادارات گاز شرق استان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بر لزوم رعایت مدیریت زمان در انجام کارهای سازمانی، ایجاد نظم و انضباط کاری و مالی و مبارزه با فساد اداری تاکید کرد و گفت: کارکنان باید نسبت به انجام وظایف خود احساس مسئولیت جدی داشته باشند.

ابراهیم زاده با بیان اینکه "توجه ویژه به کرامت انسانی همکاران و تکریم ارباب رجوع امری مهم به شمار می آید"، خاطرنشان کرد: باید از قابلیت و توانمندی همکاران در راستای نیل به اهداف سازمانی به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی اهمیت به نیروی انسانی کارآمد، مستعد و استفاده از نیروهای توانمند و صاحب صلاحیت را از اصول اساسی شرکت ارزیابی کرد و با اشاره به مواردی مانند نگاه به آینده و برنامه محوری در کارهای سازمانی، توسعه منابع انسانی و آموزش مستمر کارکنان، پرورش نیروی انسانی در راستای جانشین پروری و آسیب شناسی و رفع موانع سازمانی، خاطرنشان کرد: توجه ویژه و عملیاتی کردن استانداردها، قوانین و مقررات، دستورالعمل های HSE و بازرسی فنی باید مورد نظر قرار گیرد.

ابراهیم زاده همچنین با اشاره به ویژگی های کارکنان موفق اظهار کرد: اهمیت اخلاق مداری و صداقت در محیط کار، نگرش مثبت در فضای کسب و کار، میزان مهارت و تحصیلات، خلاقیت و نوآوری در شغل، مهارت های ارتباطی، قابلیت اعتماد پذیری و احساس مسئولیت در کارمندان و مثبت گرا بودن از جمله این ویژگی ها محسوب می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سلامت و کارایی افراد را دو اصل مهم فعالیت کارمندان در سازمان برشمرد و افزود: ادارات گازرسانی باید دریافت مطالبات را یک اصل بدانند و برای اجرایی شدن آن تلاش کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر