کد خبر: 725285
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
همزمان با شروع تعطیلات تابستانی:
همزمان با شروع تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان، مدرسه فوتبال شهرداری اسلامشهر افتتاح شد.

همزمان با شروع فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان، فعالیت مدرسه فوتبال شهرداری اسلامشهر در ترم تابستان به همت سازمان فرهنگی ورزشی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اسلامشهر آغاز شد.

در مراسم افتتاح این مدرسه فوتبال که با حضور شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر و مسئولین شهرستان و اولیای هنرجویان برگزار شد، ولی‌الله اصغری رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: شهرداری اسلامشهر در جهت ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی به شهروندان منطقه و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، اقدام به راه‌اندازی مدرسه فوتبال کرده است.

اصغری با اشاره به لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بیان کرد: امیدواریم این مدرسه فوتبال بتواند، موجبات پرورش توأمان روحی و جسمی این نوگلان عزیز را فراهم کرده و سهمی در جهت پرورش استعدادهای بالقوه و نهفته این عزیزان را ایفا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با تقدیر از اعتماد خانواده‌ها به مربیان زحمتکش شهرستان، تصریح کرد: امیدواریم با زحماتی که مربیان خوب این مدرسه فوتبال خواهند کشید، ثابت شود این مربیان از مربیان مطرح کشور چیزی کم ندارند و حتی بهتر از آنها نیز هستند.

وی خاطرنشان کر د: امیدواریم که همه نوجوانان و جوانان اسلامشهر بتوانند در آینده برای این شهر و کشورمان افتخارآفرین باشند، همان‌ طوری که در عرصه‌های مختلف اسلامشهری‌ها در سنین گوناگون مایه افتخار و سربلندی شده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورده‌اند.

قابل ذکر است مدرسه فوتبال شهرداری اسلامشهر در ترم تابستان فعالیت خود با شرکت بیش از 150 نونهال و نوجوان 7 تا 15 ساله در سه رده سنی آغاز کرده و مربیان این مدرسه کلیه مهارت‌های پایه فوتبالی را طی 25 جلسه به این هنرجویان آموزش خواهند داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر