کد خبر: 725173
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
خدمتگزار خبر داد:
به دنبال پیوستن ایران به کنوانسیون جست و جو و نجات دریایی و لازم الاجرا بودن مفاد این کنوانسیون برای کشورهای عضو، جانمایی، تجهیز و آماده بهره برداری شدن مکان ایمن در بندرامیرآباد صورت گرفت .
سهيل جاني پور
علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت : در راستای اجرای فصل سوم کنوانسیون بین المللی جست وجو و نجات دریایی و نیز قطعنامه شماره 2711 مورخ اول جولای 2006، سازمان بین المللی دریانوردی در خصوص ارائه خدمات مکان ایمن، با هدف ایجاد مکانیزمی مناسب برای مدیریت وضعیت عمومی نجات یافتگان حوادث دریایی ، تجهیز و جانمایی مکان ایمن در این بندر انجام شد.

وی افزود: فعالیت های تجسس و نجات دریایی حاشیه دریای خزر یکی از مأموریت های تعریف شده برای بندر امیرآباد است و بر همین اساس از سال گذشته توجه به گسترش فعالیت ها و تجهیزات ایمنی دریایی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد خاطرنشان کرد : اجرای طرح استانداردسازی یکپارچه مرکز هماهنگی جست وجو و نجات دریای شمال کشور، انتخاب مرکز MRCC بندر به عنوان مرکز هماهنگی آب های جنوبی دریای خزر از سوی سازمان و خرید، نصب و راه اندازی سیستم ها و تجهیزات به روز مخابراتی برای این بندر از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر