کد خبر: 724771
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
معاون عمرانی استاندار مازندران:
معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: 640 روستا در استان فاقد طرح هادی است.
سهيل جاني پور

علی نبیان اظهار کرد: ابتدا باید پروژه‌های نیمه‌تمام با توجه به بودجه تکمیل شود و سپس اقدام به تعریف پروژه‌های جدید کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به توریستی بودن شهرستان کلاردشت و استقبال گردشگران داخلی و خارجی، خانه‌های استیجاری شناسایی و برای آبادانی شهرستان، افزایش عوارض با بررسی بیشتر باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به خسارات وارد شده به شهرستان کلاردشت از بارش سیل، بیان کرد: برآورد خسارت در سطح استان انجام شده و این شهرستان نیز سهم به‌سزایی در این برآورد خسارت داشته است.

این مسئول با اشاره به وجود مشکلات عدیده در مورد طرح هادی روستاهای کلاردشت، افزود: 2 هزار و 436 روستا در استان داریم که 640 روستای آن فاقد طرح هادی است که از این تعداد 320 روستا در سال 93 نقشه‌برداری شده و در سال‌جاری اولویت استانداری، 320 روستای باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: استانداری از روستاهایی که تمکن مالی خوبی دارند و می‌توانند به پیشبرد طرح هادی کمک کنند دعوت کرده تا در اتمام مطلوب این طرح در اسرع زمان کمک کنند.

معاون عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد: در یک ماه آینده باید گزارش اجرا یا عدم اجرا این مصوبات از کلاردشت به استانداری ارائه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر