کد خبر: 724454
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
صفحه اينستاگرام منتسب به حاج منصور ارضي اخبار منتشر شده در مورد انتقاد اين مداح مشهور به سريال پايتخت و بكار بردن عبارتي در مورد سازندگان اين سريال را تكذيب كرد.
صفحه اينستاگرام منتسب به حاج منصور ارضي اخبار منتشر شده در مورد انتقاد اين مداح مشهور به سريال پايتخت و بكار بردن عبارتي در مورد سازندگان اين سريال را تكذيب كرد.

به گزارش جوان آنلاين، در شب پنجم ماه مبارك رمضان حاج منصور ارضي نسبت به مساله تمسخر قبر و غسالخانه در يكي از سريالهاي صداوسيما انتقادي را مطرح كرد ولي بكار بردن عباراتي در مورد سازندگان سريال پايتخت و استفاده از لفظ "ملعون" كذب محض است و ايشان انتقاد را بصورت كلي بيان فرمود و اسم از سريال خاصي نبرد.

گفتني است متن صحيح سخنان حاج منصور ارضي كه به انتقاد از سريال هاي تلويزيوني پرداخته بود به اين شرح است:

... بی اختیار آنها را سوار مرکب تابوت می‌کنند و به این سواری اجباری باید تن بدهند و به سوی قبر بروند. این کلام امیر المومنین علیه السلام است. "وَ أُنْزِلُوا فِیهَا غَیْرَ نَازِلِین" در میان قبر می‌گذارند بی آنکه بخواهند. دلش نمی‌خواهد در این قبر برود. ولی دیگر این حرفها نیست، قبر را کوچک و بزرگ می‌کنند تا میت کاملا جاشود. واقعا بر خلاف میلشان باید در خاک بروند. در بعضی از این فیلم‌ها مثلا میت را در خاک می‌گذارند و رویشان خاک می‌ریزند تا بگویند مرده است و بعد دربیاورند تا پول مردم را ندهند. آرام آرام به مبانی دین ما رخنه می‌کنند که می‌خواهند یک فیلم درست کنند. من و تو باید حواسمان باشد... حضرت می‌فرمایند اموات بر دوش مردم سوارند و به سوی منزلگاه ابدی خویش می‌روند. تصور کنید همین الان یک تابوت بیاورند در مسجد، چه کسی می‌تواند برود درون این تابوت بخوابد و به سمت قبرستان حملش کنند؟ نه مثل آن فیلم که درست کردند طرف را بشورند و از خودش فیلم بگیرد. اینها مسخره کردن مردن و قبر و قیامت و غسل است، بیدار باشید. واقعا دارند بعضی از مقدسات ما را مسخره می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار