کد خبر: 719752
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
در بام ایران رونمایی شد:
در مراسم تجلیل از دبیران اجرایی کمیته‌های ستاد دهه فجر و سایت‌های خبری مراکز شهرستان‌ها، از نرم‌افزار جامع «تجلی حضور در بام ایران» به دست نماینده ولی فقیه در استان رونمایی شد.
حمیرا رحیمی
این نرم‌افزار مربوط به طرح‌ها، تصاویر، کلیپ و تصاویر تلویزیونی، نماهنگ و ... مراسم و مناسبت‌های ملی و برخی مراسم مذهبی استان در سال 1393 می باشد که با تلاش روابط عمومی این شورا تهیه شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان توجه به همه مناسبت‌های ملی در راستای اهداف شورا را از نقاط قوت این نرم افزار برشمرد و تصریح کرد: در این نرم‌افزار مراسم برگزار شده در مراکز شهرستان‌ها نیز گنجانده شده است .
علی گرجی با شکرگزاری از نعمت بی‌بدیل مردمي متديّن، بصير، دشمن‌شناس و حماسه‌آفرين در استان و کشور  گفت:   امّت تاريخ‌ساز، وظيفه‌شناس و عامل به وظيفه‌اي كه بار ديگر با زمان‌شناسي، پرشورتر از قبل در راهپیمایی‌ها و تظاهرات‌های سال گذشته  به صحنه آمده و  به توفيق الهي و به اذن الله حماسه‌های ماندگار ديگري را خلق و در صيانت از نظام مقدس ديني و تجديد بيعت با اسلام، امام و خط روشن احياگر اسلامِ ناب محمدي(ص) و امام خميني(ره)  برگ زرّيني را بر اوراق تاريخِ سراسر افتخار و مباهات نهضت عزت‌آفرين اسلامي افزوند.
وی افزود: به پاس ثبت و حفظ صحنه‌های زیبای این حضور حماسی، نرم افزار فوق تدوین و تکثیر گردید.
همچنین در این جلسه از مسئولین سایت‌های خبری تحلیلی مراکز شهرستان‌های استان(حمید حسینی، پایگاه بام ایران خبر بخش اخبار شهرستان شهرکرد، علی آزوغ سایت خبری سامان برتر، عین علی بابامیر سایت خبری سلام لردگان، اصغر سلیمانی پایگاه خبری تحلیلی پیر غار فارسان، محسن ربیعی پایگاه خبری تحلیلی کلار بروجن، سجاد صالحی پایگاه خبری تحلیلی هفت‌چشمه اردل، فاطمه احمدی پایگاه خبری تحلیلی زنگ خبر بن، کاظم بهزادی، سایت خبری تحلیلی کیار بیدار و همت بدری سایت خبری تحلیلی كوهرنگ خبر) تجلیل شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر