کد خبر: 717203
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
با سفر رییس سازمان دارالقران الکریم به چهارمحال و بختیاری:
کارشناس روابط عمومی این اداره گفت: در همایش تجلیل از پیشکسوتان، مدیران و مربیان قرآنی استان از این مستند قرآنی رونمایی می‌شود.
حمیرا رحیمی

حسین ضامنی افزود: مستند قرآنی «قرار دل» که گوشه‌هایی از زندگی عیسی خورشیدی، حافظ بین‌المللی قرآن کریم از چهارمحال و بختیاری را به تصویر می‌کشد. 

وی افزود: حفظ قرآن در یکی از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری بدون هیچگونه استاد و امکاناتی از ویژگی های پرداخته شده در این مستند است. 

ضامنی گفت: این فیلم مستند به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه‌کنندگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تولید شده است. 

وی با بیان اینکه این فیلم در راستای معرفی مفاخر فرهنگ دینی و الگوسازی فرهنگی برای جوانان تولید شده است افزود: هدف از تولید این مستند قرآنی آشنایی با زندگی مفاخر قرآنی و شناساندن این قشر فرهنگی به مردم و به‌ویژه جوانان و نوجوانان است. 

کارشناس روابط عمومی این اداره تصریح کرد: وحید حسین‌زاده به‌عنوان تصویربردار، ایمان بسیم صدا بردار، ناصر قائدی مدیر تولید، برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان و صادق رفیعی ویدئو گرافیک و تیتراژ این مستند همکاری کرده‌اند. 

ضامنی تولید این مستند را اولین فیلم از مجموعه مستند معرفی مفاخر فرهنگی دینی استان چهارمحال و بختیاری برشمرد و ابراز امیدواری کرد با اختصاص اعتبار در دیگر حوزه‌های فرهنگ دینی نیز مستندهایی تولید شود. 

گفتنی است عیسی خورشیدی، حافظ کل قرآن کریم و نفر اول رشته حفظ بیست و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سال ۸۷ است که ۶ بار  به‌عنوان سفیر قرآنی جمهوری اسلامی در مسابقات بین المللی قرآن کریم در کشورهای مختلف شرکت کرده و موفق به کسب رتبه های برتر شده است.

همایش تجلیل از پیشکسوتان، مدیران و مربیان قرآنی با حضور مهدی قره شیخ لو رییس سازمان دارالقرآن الکریم روز شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن همایش «بلاغ» اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر