کد خبر: 717001
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان گفت: در سال تحصیلی گذشته(93-94) 11 هزار و 500 دانش آموز دختر و پسر اصفهانی آموزش های دفاعی را فرا گرفتند.

علی مقواساز در گفت و گو یی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: در مرحله اول دوره های آموزش های دفاعی که در آذر ماه سال گذشته انجام شد، دانش آموزان مراحل کلاسیک را سپری کردند .

وی افزود: در مرحله دوم نیز که از 22فروردین تا 10 اردیبهشت ماه امسال بود، مراحل عملیاتی در مرکز آموزش لشکر 14 امام حسین (ع) برگزار شد و دانش آموزان به یادگیری امور دفاعی ،آمادگی رزم و تیراندازی پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان اظهارداشت: در این دو دوره مجموعا 11500 نفر دانش آموزدختر و پسر مدارس متوسطه به یادگیری آموزش های دفاعی پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در این اردو ها علاوه بر آموزش های نظامی کلاسهایی در راستای افزایش سطح فرهنگی، دینی و روحیه ایثار و شهادت نیز برای مربیان برگزار شد.

سرهنگ مقواساز گفت: آمادگی دفاعی ترس وهراس به قلب دشمن می ریزد واو را از عملی کردن برنامه ها و خواسته های شوم خود مایوس و از انجام هر گونه حرکت و فعالیتی او را متوقف و سرکوب می سازد .

رئیس اداره آموزش ناحیه 2 اصفهان نیز در این باره گفت: اردوی آمادگی دفاعی برای دانش آموزان مقطع متوسطه بسیارارزشمند است

محمد رضا ناظم زاده افزود: یادگیری امور دفاعی برای جوانان و نو جوانان با توجه به تهدیدهای نظامی دشمن لازم و ضروری است و جوانان ما در همه دوران ها و همه عرصه ها هرچند که جنگ هم درکار نباشد، باید ازآمادگی لازم برخوردار باشند تا کسی جرأت نکند تعرضی و نگاه معترضانه ای به کشورمان داشته باشد.

وی تاکید کرد: دشمنان ما بدانند که جوانان ما و مردم دما همیشه آماده دفاع از دین و مملکتشان خواهند بود.

رئیس اداره آموزش ناحیه 2 اصفهان تاکید کرد: وضعیت وشرایط دنیای امروز و فریب کاری و توطئه های مختلف قدرتهای سیاسی ونظامی جهان می طلبد که نوجوانان و جوانان عزیز با هوشیاری کامل به حوادث و اتفاقات سیاسی واجتماعی توجه نمایند ، تا بتوانند با انتخاب مناسب ترین راه نقش موثری در حفظ استقلال فرهنگی وسیا سی کشور و پیشرفت میهن داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان جوانان یا به اصطلاح دانش آموزان در آموزش های دفاعی مهارتهای خاصی را از طریق مشاهده ودیدن فرا می گیرند و در وجود آنها حس مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس وخلاقیت تقویت می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار