کد خبر: 716455
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
مدیرکل ارشاد استان البرزتاکید کرد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین نیازهای شهرستان‌های استان البرز توسعه برنامه‌ها و امور فرهنگی است اظهار کرد: متأسفانه به دلیل محدودیت در زیرساخت‌ها و در برخی از شهرستان‌های این استان به دلیل فقر زیرساخت‌ها اجرای برنامه‌ها و امور فرهنگی مغفول مانده است.

سیدموسی حسینی‌کاشانی با بیان اینکه برای اینکه بتوانیم مسیر رشد و توسعه را در زمینه امور فرهنگی در این استان دچار تحولات اساسی کنیم باید زیرساخت‌های فرهنگی را به صورت درست و دقیق با توسعه همراه کنیم خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات و استفاده از نخبگان در این مسیر می‌تواند تأثیرات بسیار زیادی را در تحقق اهداف مورد نظر داشته باشد.

وی کمبود کتابخانه، سینما، مراکز فرهنگی از جمله فرهنگسرا و ... را در این استان یک ضعف فرهنگی عنوان کرد و افزود: استانی که به لحاظ جمعیت دارای جمعیتی جوان بوده و دانشجویان و دانش‌آموزان بسیاری را در خود جای داده است، لازم است تا برنامه‌های فرهنگی متناسب با نیازهای این قشر در شهرستان‌های مختلف البرز اجرایی شود.

حسینی‌کاشانی  با بیان اینکه استان البرز هنرمندان بسیاری را نیز تربیت کرده است که لازم است برای استفاده این قشر از امکانات فرهنگی، زیرساخت‌های لازم به صورت درست و دقیق عملیاتی شود از همه مسئولان و به ویژه فعالان فرهنگی در این استان خواست تا با حمایت و توجه بیشتر به مقوله فرهنگ در این استان تحولات اساسی را در این بخش بیش از پیش ایجاد کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار