کد خبر: 715567
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)اصفهان صورت گرفت:

محمد میرزایی با اشاره به این که کمیته امداد استان اصفهان 14 هزار و 238 دانش‌آموز و 4 هزار و 456 دانشجو تحت پوشش خود دارد، اظهار داشت: سال گذشته 27 میلیارد ریال برای هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش هزینه شد که 21 میلیارد و 800 میلیون ریال آن برای پرداخت شهریه بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد 23 هزار و 81 نفر از آموزش خانواده بهره‌مند شدند، افزود: 13 درصد از افراد آموزش دیده آقایان و بقیه دختران و زنان تحت حمایت بوده‌اند.

مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: سرفصل‌های آموزش به صورت آموزش گروهی،آموزش چهره به چهره، آموزش اردویی،آموزش غیر حضوری، طرح فلاح و همایش‌ها بوده است که برای زنان سرپرست خانوار،زنان سرپرست خانوار دارای فرزند،افراد در شرف ازدواج،زوج‌های جوان،دوشیزگان غیر محصل،مشمولان طرح اکرام،خودکفایی،سالمندان و نوجوانان در آستانه بلوغ برگزار شده است.

وی ادامه داد: 130 نفر نخبه و استعداد‌ درخشان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند که 71 نفر آنها دانش‌آموز و 59نفر دانشجو و طلاب دینی بوده که در زمینه علمی و نیز قرآنی دارای رتبه هستند.

میرزایی گفت: همچنین 22 دانشجو در دوره دکترا و 202 دانشجو در دوره کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند.

محمد میرزایی اضافه کرد: در حال حاضر 2 هزار و 867 نفر در مدارس استان و 122 نفر در دانشگاه‌های استان به صورت امدادگر افتخاری فعالیت دارند که به عنوان رابط فرهنگی به مسائل تحصیلی ایشان رسیدگی می کنند.

مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان در پایان بیان کرد: در سال گذشته با کمک خیران و افراد نیکوکار 5 هزار و 47 نفر به اردوهای سیاحتی و زیارتی اعزام شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر