کد خبر: 709443
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
رئيس سازمان بسيج مستضعفين اعلام كرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان جهان اسلام با الگوپذیری از شهیدان نادر مهدوی و طیبه واعظی، بیش از پیش برای روشنگری علیه استکبار جهانی و حفظ و گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده می‌شوند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين ضمن معرفي شهداي شاخص بسيج در سال آينده گفت: در طول چند سال اخير كه اين رسم اجرايي شده است، بركات فراواني را در برنامه‌هاي بسيج شاهد بوده‌ايم چراكه احياگر راه و رسم شهادت است و نسل جوان را با اسطوره‌هاي بزرگ حماسه‌ساز آشنا مي‌كند و آنها را براي فداكاري و ازخود‌گذشتگي آماده‌تر مي‌سازد.

معرفي شهيدان «نادر مهدوي» و «طيبه واعظي» به عنوان شهداي شاخص بسيج در سال 94

سردار نقدي در گفت‌وگو با سايت اينترنتي بسيج شهيدان «نادر مهدوي» و «طيبه واعظي» را به عنوان شهداي سال 94 معرفي كرد. وي شناساندن كامل اين شهدا به عموم جوانان و ملت شهيدپرور ايران را از اهداف معرفي شهداي شاخص در هر سال دانست و تأكيد كرد: جوانان و مردم عزيز در طول يك سال با سيره و ويژگي‌هاي اين شهدا آشنا شده و ضمن انس بيشتر با شهدا، سعي در الگوپذيري از ايشان مي‌كنند.
وي افزود: هر ساله از سوي اقشار تخصصي بسيج نيز شهدايي معرفي مي‌شوند تا براي هر قشر نيز شهيدي برگزيده از همان قشر، به عنوان الگو وجود داشته باشد و الگوهاي رفتاري تخصصي هر قشر را سامان دهد.
جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج ادامه داد: افتخار داريم سال ۹۴ در بسيج به نام «شهيد طيبه واعظي» شيرزني از خميني‌شهر اصفهان نامگذاري شده است و ان‌شاء‌الله خواهيم توانست اين شهيد قهرمان را كه همراه با همسر و ديگر اعضاي خانواده، براي روشنگري و مبارزه با ظلم و ستم رژيم شاهنشاهي و برقراري حكومت اسلامي در زير شكنجه‌هاي رژيم شاه جانش را تقديم كرد، بهتر بشناسيم و جا دارد پژواك فرياد تاريخي اين شهيد كه هنگام دستگيري با تن مجروح خطاب به مأموران ساواك فرياد زد «مرا بكشيد ولي چادرم را برنداريد» در فضاي كشور طنين‌انداز شود.
وي «شهيد نادر مهدوي» را از سرداران مبارزه با امريكا خواند و بيان كرد: شهيد نادر مهدوي از غيورمردان بوشهري است كه به عنوان بنيانگذار و فرمانده ناوگروه رزمي ذوالفقار در خليج‌فارس، با انجام عمليات گسترده عليه ناوهاي امريكايي، طرح امريكا براي اسكورت ايمن ناوگان نفتي حاميان صدام را به شكست كشاند و با همان قايق‌هاي كوچك ماهيگيري پيروزي‌هاي درخشاني را عليه ناوگان جنگي امريكا در دفاع مقدس براي ملت ايران رقم زد.
سردار نقدي عمليات عليه ناوهاي جنگي كه محافظ نفتكش بريجتون بودند را از حماسه‌هاي شهيد مهدوي دانست و تأكيد كرد: اين شهيد عزيز در ادامه اقدامات بي‌نظير خود در دفاع‌مقدس، از محورهاي اصلي نبردهاي دريايي با امريكا در خليج‌فارس بود و به عنوان يكي از اصلي‌ترين مبارزان ايراني در خليج‌فارس شناخته شده و امريكايي‌ها از او وحشت داشتند. وي در آخرين مأموريت خود پس از مقاومت جانانه در برابر بالگردهاي امريكايي و ساقط كردن يكي از آنها به شدت مجروح و به دست مزدوران امريكايي اسير شده و به روي ناو امريكايي منتقل گرديد. امريكايي‌ها كه كينه عميقي از وي داشتند به پيكر نيمه‌جان او هم رحم نكردند و با شكنجه‌هاي قرون وسطايي او را به شهادت رساندند.
وي وحشت و ترس ناوهاي امريكايي از عمليات شهادت‌طلبانه جوانان ايراني با قايق‌هاي ماهيگيري در خليج‌فارس را يادآور شد و افزود: امروز نيز جوانان ايران اسلامي كه به الگويي براي جوانان و آزاديخواهان سراسر دنيا در مبارزه با استكبار تبديل شده‌اند، با تأسي از اين شهيد حماسه‌ساز، براي مبارزه با استكبار جهاني به سركردگي امريكا و رژيم غاصب صهيونيستي آماده‌اند و اگر فرمان جهاد از سوي امام خامنه‌اي عزيز صادر شود، همراه با جوانان كشورهاي مسلمان و آزاديخواه، در اين راه جانفشاني مي‌كنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهیر
|
-
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم،باسلام وخسته نباشید ازمطالبتون استفاده کردم خوب بود،اللهم عجل الولیک الفرج،یامهدی...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار