کد خبر: 705403
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی خمینی شهر خبر داد:

سیروس امیدی فر با بیان اینکه هدف اصلی گردهمایی ارتقای کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی است اظهار داشت: ساختمان و فضای کتابخانه، مهارتهای ارتباطی کتابداران و دسترسی به اطلاعات و مجموعه سازی عوامل موثر در ارتقای کیفیت خدمات کتابخانه ها هستند که در این گردهمایی عوامل موثر بر جذاب سازی فضاهای کتابخانه ای مورد بحث قرار می گیرد.

دبیر گردهمایی افزود: در این گردهمایی دکتر «ابراهیم افشار زنجانی» عضو هیئت‌علمی گروه کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه اصفهان و همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن شاخه اصفهان به عنوان سخنران اصلی حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: «فاطمه زارع» کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی در این حوزه سخنرانی خواهد کرد و در بخش دیگر گردهمایی گزارشی تصویری از بازسازی و جذاب سازی کتابخانه های عمومی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

امیدی فر با بیان اینکه میز پرسش و پاسخ به منظور ارائه تجربیات کتابداران و اساتید در این حوزه دایر خواهد شد افزود: در بخش دیگری از گردهمایی کتاب «شاداب سازی محیط کتابخانه های عمومی» نوشته «ابراهیم افشار زنجانی» و «نگار فاضلی» با هدف آموزش معرفی و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گفته وی در پایان این گردهمایی بیانیه ای در خصوص یافته های گردهمایی منتشر می شود.

این گردهمایی روز چهارشتبه ششم اسفندماه به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خمینی شهر و با همکاری شهرداری درچه در محل سالن همایش های کتابخانه عمومی فرهنگسرای شهرداری درچه برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر