کد خبر: 703426
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
امام جمعه موقت اهواز:
هر زماني بسيج و بسيجيان وارد صحنه‌اي مي‌شوند، گره‌هاي كور باز مي‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين ميراحمدرضا حاجتي، امام‌جمعه موقت شهر اهواز در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع‌رساني بسيج سازندگي كشور گفت: چند سالي است كه پديده گرد و غبار مردم خوزستان به ويژه شهر اهواز را با مشكلات و معضلات فراواني روبه‌رو كرده، به گونه‌اي كه زندگي مردم در اين استان فلج شده است. 

 وي با اشاره به فداكاري‌هاي مردم غيور خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار كرد: مسئولان بايد اين معضل بزرگ را مشكل ملي قلمداد كنند و براي رفع آن حداكثر تلاش و كوشش را به كار بندند.  امام جمعه موقت اهواز با تاكيد بر اعلام آمادگي بسيج براي ورود به اين موضوع تصريح كرد: بسيج نام مباركي است كه در مواقعي كه كشور با مشكلات بزرگ روبه‌رو است، وارد صحنه مي‌شوند و آن مشكلات را حل مي‌كنند. 

حجت‌الاسلام حاجتي عنوان كرد: هر زماني بسيج و بسيجيان وارد صحنه‌اي مي‌شوند، گره‌هاي كور باز مي‌شود و در طول تاريخ پرشكوه انقلاب اسلامي موارد متعددي از اين موضوع را مي‌توان مشاهده كرد. 

 وي بيان كرد: به نظر مسئولان استاني و استاندار خوزستان، بخش عظيمي از مشكل ريزگردها منشأ داخلي دارد. به همين خاطر بايد مسئولان براي آن چاره‌انديشي كنند، البته حضور گسترده بسيج براي حل اين معضل بايد با مطالعه وسيع و جامع همراه باشد و به طور يقين مردم از حضور بسيجيان استقبال خواهند كرد. امام جمعه موقت اهواز عنوان كرد: در كنار حضور بسيج براي حل مشكل ريزگردها، بايد نهادها و دستگاه‌هاي ديگر نيز پا به پاي يكديگر حركت و با همكاري و همياري يكديگر اين مشكل را حل كنند، زيرا بسيج به تنهايي مسئول حل مشكلات در كشور نيست و دستگاه‌هاي ديگر بايد مسئوليت خود را انجام دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار