کد خبر: 702024
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
با اعتباری بالغ بر 590 میلیارد ریال :

سید محسن سجاد فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان، اظهارداشت: این سفر رویکرد پروژه محور ندارد بلکه رئیس‌جمهور سیاست دیگری را در این سفر پیش‌گرفته و به دنبال رفع مشکلات و موضوعات استانی آن‌هم با نگاهی ویژه هستند.

وی افزود: برگزاری جلسه شورای اداری، دیدار عمومی با خانواده شهدا، ایثارگران و عموم مردم، افتتاح و کلنگ زنی 48 پروژه، در ابعاد مختلف بااعتباری بالغ‌بر 300 میلیارد ریال و جمع‌بندی سفر نماینده ریاست جمهوری از مهم‌ترین برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام مجید انصاری به شهرستان لنجان خواهد بود.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: در این سفر پروژه پست برق 230 کیلوولت لنجان بااعتباری بالغ‌بر 590 میلیارد ریال از محل اعتبار بانک توسعه اسلامی در منطقه صنعتی شهرک فولاد کلنگ زنی خواهد شد و بنا بر اعلام مسئولین برق منطقه‌ای استان اصفهان این پروژه طی مدت 3 سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

سجاد در ادامه به کلنگ زنی 141 واحد مسکونی فرهنگیان زرین‌شهر اشاره کرد و افزود: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر 90 میلیارد ریال توسط شرکت تعاونی فرهنگیان زرین‌شهر برای رفع مشکلات فرهنگیان در دستور کار قرارگرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر