کد خبر: 700171
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
فرماندار اسلامشهر خواستار شد:
فرماندار اسلامشهر خواستار بهره گیری از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان برای پویایی و رشد ورزش در رشته های مختلف شد.
محمدرضا عباسی

امیراله حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهردر نشست مسئولان هیئت های ورزشی اظهارداشت: باید همه اداراتی که امکاناتی در حوزه ورزش در اختیار دارند، این امکانات را در زمینه رشد و توسعه ورزش  شهرستان اسلامشهرمورد استفاده قرار دهند.

حقیقی افزود:با توجه به حضور قریب صدهزار دانش آموز در اسلامشهر باید بیش ازگذشته به ورزش پایه   و دانش آموزان  این شهرستان توجه نمود.

وی بیان داشت:هماهنگی اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی شهرستان با اداره آموزش و پرورش می تواند، نتایج مثبتی را در زمینه ورزش پایه شهرستان و پرورش استعداد نونهالان بدنبال داشته باشد.
فرماندار شهرستان تاکید کرد: شهرداری ها می توانند در زمینه افزایش سرانه های ورزشی شهرستان قدم های موثری بردارند و زمین های بلا استفاده خود در محلات مختلف را با صرف اندک هزینه ای به محیط هایی برای ورزش در نقاط مختلف شهر تبدیل کنند.
وی افزود:داشتن برنامه ریزی سالانه، ساماندهی کلیه فعالیت های ورزشی مربوط به هیئت ها در سطح شهرستان، استعداد یابی و حضور افراد پرنفوذ و توانمند در راس هیئت های ورزشی از جمله عوامل موثی است که، درجهت شکوفایی هیئت های ورزشی شهرستان  می توان بکار گرفت .

حقیقی تصریح داشت : درصد قابل توجهی از مشکلات فعلی هیئت های ورزشی از جمله کمبود وسائل و تجهیزات ورزشی و تامین منابع مورد نیاز جهت اعزام ورزشکاران و تیم های ورزشی به مسابقات کشوری و برون مرزی قابل حل است و با تصمیماتی که در جلسه شورای ورزش شهرستان اتخاذ خواهد شد، شاهد برطرف شدن این مشکلات خواهیم بود.
نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهرگفت: بهره گیری از ظرفیت و توان بخش خصوصی و مراکز صنعتی شهرستان برای حمایت از هیئت ها و تیم های ورزشی بعنوان اسپانسر ، کمک شایانی را در جهت توسعه ورزش این شهرستان به همراه خواهد داشت.

وی  تصریح کرد: در صورت انجام پیگیری های لازم برای راه اندازی دفتر مشترک هیئت های ورزشی شهرستان، مجموعه فرمانداری نیز حمایت های لازم را در این رابطه خواهد نمود.
حقیقی با تاکید  بر ضرورت برگزاری فصلی جلسات با مسئولان هیئت ها و پیشکسوتان ، خاطر نشان کرد: استعدادهای بسیاری در رشته های مختلفی ورزشی در شهرستان اسلامشهر حضور دارند و در صورت کمک گرفتن از توان مربیان ملی و موفق شهرستان و پیشکسوتان اسلامشهر، شاهد افزایش بیش از پیش موفقیت ورزشکاران در میادین کشوری و جهانی خواهیم بود.
 در ادامه این نشست مسئولان حاضر در جلسه و روسای هیئت های ورزشی  با ارائه گزارشی از فعالیتهای خود،  مسائل و مشکلات هیئت ها و جامعه ورزشی شهرستان اسلامشهر را بیان نمودند. 


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر