کد خبر: 696799
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر این که سرمایه گذاری با انگیزه معنوی همراه باشد، گفت: سرمایه گذاری معنوی بالاترین عبادت است.
بهروج

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در همایش «وحدت اسلامی، تجارت و توسعه لرستان» در خرم آباد گفت: برگزاری این همایش گامی مهم در راستای جذب سرمایه گذاری در استان است.

وی با بیان این که هستی از آن خداوند متعال است، افزود: خداوند نعمت های فراوانی در اختیار انسان قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی وجود نعمت عقل، بهره مندی از مواهب الهی، نعمت رسیدن به کمال و تعالی را از جمله نعمت های الهی بیان کرد و عنوان داشت: انسان در مقابل این نعمت ها وظایفی برعهده دارد.

وی تصریح کرد: ایمان، تقوا، اسلام، وحدت، اخوت، برادری، همدردی و به فکر هم بودن از دیگر نعمت های معنوی است که خداوند به انسان عطا کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که نعمت هایی که در اختیار داریم باید از آن خداوند بدانیم، خاطرنشان کرد: باید در مقابل آنچه خداوند به انسان ها عطا کرده سپاسگزار باشیم، چرا که شکر نعمات خداوند موجب افزایش نعمت ها می شود.

وی با تأکید بر این که انسان باید این نعمت ها را در راه و مسیر صحیح استفاده کند، گفت: برای استفاده از سرمایه ها انگیزه مادی نباید ملاک باشد، بلکه باید با انگیزه معنوی در این مسیر قدم برداشت.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که در سرمایه گذاری انسان انگیزه الهی بسیار مهم است، عنوان داشت: سرمایه گذاری با انگیزه الهی سود دنیوی و سود اخروی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به فضای خوب استان لرستان در راستای سرمایه گذاری ابراز داشت: لرستان از فضای وحدت، یکپارچگی، انسجام و همدلی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که لرستان به لحاظ شاخص های امنیتی در رتبه بسیار بالایی قرار دارد، بیان داشت: مردم لرستان در برابر سرمایه گذاری که در استان صورت می گیرد قدردان خواهند بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار