کد خبر: 696508
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه رسانه های بیگانه از طرح رفراندوم برای اوکرانیزه کردن کشور استقبال می کنند گفت:دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال زمینه سازی ایجاد دو قطبی در کشورهستند.

سردار علی استاد حسینی در نشست مسئولان معاونت های سیاسی نیروهای مسلح استان که به میزبانی سپاه در سالن جلسات برگزار شد به تشریح مسائل سیاسی روز پرداخت و اعلام کرد: اهداف و برنامه های موفق جمهوری اسلامی ایران تمام دنیا اعم از شرق و غرب را بر هم ریخته و دشمن به واسطه این اهداف از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب در صدد ضربه وارد کردن به پیکره نظام است.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی هیچ گاه از پای نخواهند نشست و با آموزش نیروهای خود برای دستیابی به اهدافشان در زمان های خاص اقدام می کنند که فتنه 78، 88، ترور دانشمندان هسته ای، ترورهای ابتدای پیروزی انقلاب و .... از نمونه های این شیطنت ها است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه با اشاره به تحصیل برخی از آقازاده ها در کشورهای غربی از جمله امریکا و انگلیس، گفت: دشمن برای تاثیرگذاری در رفتار این افراد نیز سرمایه گذاری کرده تا پس از بازگشت به کشور بتوانند اهداف خود را در ایران پیاده سازی کنند.

سردار استاد حسینی با تاکید بر اینکه باید بر اهداف دشمن آگاه بود زیرا دشمن هیچگاه از پای نخواهد نشست، اظهار داشت: متاسفانه برخی از افراد بی بصیرت و ناآگاه در کشور بر اهداف دشمن جامعه عمل می پوشانند و برخی دیگر نیز با ارائه مشاوره های هدف دار اقتدار ایران را به خطر می اندازند.

وی افزود: امروز موشک های حزب الله ، اسرائیل را در منطقه خودش زمین گیر کرده است هرچند تمام اقتدار ما ایمان و اعتقادمان خواهد بود اما به مدد این اعتقادات به پیشرفت های چشمگیری دست یافته ایم و امروز قدرت بازدارندگی موشکی جمهوری اسلامی به گونه ای است که دشمنان ایران جرات حمله به ایران را نداشته و نخواهند داشت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه تصریح کرد: عده ای از افراد داخلی با ارائه مباحث و سخنان غیر منطقی موجب می شوند اهداف دشمن در خصوص انرژی هسته ای به ثمر برسد و از سویی می خواهند با استفاده از برخی افراد ناآگاه اهداف شوم فتنه 88 را در پیش گیرند.

سردار استاد حسینی اعلام کرد: متاسفانه عده ای دیگر در صدد تضعیف سپاه هستند و می خواهند با فرافکنی دست دورغگویان را باز بگذارند.

وی همچنین با بیان اینکه رسانه های بیگانه از طرح رفراندوم برای اوکرانیزه کردن کشور استقبال می کنند گفت: استقبال گسترده ی رسانه های برانداز و به خصوص رسانه ی دولت خبیث انگلیس گویای عمق این سخنان می باشد ، چنانچه بی بی سی فارسی با اختصاص برنامه های خود به این سخن به دنبال زمینه سازی ایجاد دو قطبی در کشور و شبیه سازی همان اتفاقات کشورهای دیگر است!

وی ادامه داد: بهتر است دولت عزم خود را بر حمایت از توان و استعداد داخلی استوار کرده و درصدد تحقق شعارهای اقتصادی داده شده باشد و بی شک مردم نیز امید و همراهی بیشتری با این رویکرد خواهند داشت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان اعلام کرد: در جریان هستیم که برخی افراد جلسات متعددی در استان البرز در خصوص ورود به مجلس خبرگان و همچنین مجلس شورای اسلامی برگزار می کنند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار