کد خبر: 696443
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
یکی از مسئولین هیات صنف لباس‎فروش در تماس با رجانیوز ضمن رد این خبرسازی عنوان کرد، آقای احمدی‎نژاد سال‎هاست در مراسمات مداحی حاج منصور ارضی حاضر نشده و این خبرسازی ناشیانه نیز با اهداف خاص سیاسی صورت گرفته است.

رجا: یک جریان امنیتی – رسانه‎ای در ادامه خبرسازی‎های هفته‎های اخیر درباره نزدیکی جریان حزب‎اللهی با رئیس‎جمهور سابق، با انتشار خبر دروغی مدعی شد دکتر احمدی‎نژاد در جلسه اخیر زیارت عاشورای هیات صنف لباس‎فروشان حاضر شده است.

این در حالی است که یکی از مسئولین هیات صنف لباس‎فروش در تماس با رجانیوز ضمن رد این خبرسازی عنوان کرد، آقای احمدی‎نژاد سال‎هاست در مراسمات مداحی حاج منصور ارضی حاضر نشده و این خبرسازی ناشیانه نیز با اهداف خاص سیاسی صورت گرفته است.

این جریان امنیتی – رسانه‎ای پیش از این نیز با انتشار اخبار دروغی مدعی عبور احمدی‎نژاد از مشایی، خداحافظی مشایی از سیاست و همچنین دیدار نمایندگان پایداری با احمدی‎نژاد شده بود که این اخبار به صورت‎های مختلف تکذیب شد. چنانکه سایت رسمی دفتر رئیس جمهور سابق، با انتشار بیانیه‎ای رسمی خبر دیدار با نمایندگان عضو جبهه پایداری را تکذیب کرده بود.

این در حالی است که بهمن شریف زاده از روحانیون نزدیک به مشایی نیز در گفتگو با روزنامه شرق جدایی مشایی از احمدی‎نژاد را تکذیب کرده و تاکید کرد که مشایی و احمدی‌نژاد هر هفته جلسه دارند. وی در عین حال با اشاره به ناهمگونی احمدی‌نژاد با اصولگرایان، تاکید کرده است. "احمدی‌نژاد قصد نزدیک‌شدن به هیچ جریان سیاسی را ندارد از جمله اصولگرایان".

گفتنی است، بخشی از بدنه رسانه‎ای حامی‎ احمدی‎نژاد در ماه‎های گذشته با نزدیک شدن به تیم عملیات روانی دولت، طرح‎های رسانه‎ای جدیدی را در دستور کار قرار داده‎اند که از جمله آنها می‎تواند به انتشار گسترده شایعات نزدیکی جریان حزب‎اللهی با احمدی‎نژاد اشاره کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار