کد خبر: 695002
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و امام جمعه مشهد :
با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و امام جمعه مشهد ۱۱۲ پایگاه بسیج مقاومت به مناسبت ۹ دی در مشهد افتتاح شد.
هانیه فیاض

112پایگاه بسیج به مناسبت ۹ دی در مشهدمقدس افتتاح شد.112پایگاه بسیج به مناسبت ۹ دی در مشهدمقدس افتتاح شد.112 پایگاه بسیج، 4 سوله 9 دی، 42 سوله صالحین برای ورزشهای رزمی بسیج با حضور سردار سلامی و آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد مقدس افتتاح شد.

سردار حسین سلامی در آیین افتتاحیه این پایگاه‌های بسیج که در سالن ورزشی شهید سیدعلی ابراهیمی برگزار شد بیان کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج به مناسبت 9 دی در حاشیه شهر مشهد افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد:  رسیدگی و ساماندهی حاشیه شهر مشهد از اولویت‌های سپاه و بسیج است و امیدواریم این پایگاه‌های بسیج و فعالیت‌های فرهنگی که در حاشیه شهر مشهد برگزار می‌شود نتایج بسیار مثبتی را به همراه داشته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به حماسه عظیم9 دی افزود: نمیتوان شاهد بودکه معصومیت ،آینده، جان و ایمان جوانان ما این چنین به یغما برده شود و غیرت و تعصب‌های ما اجازه نمی‌دهد که مشکلات فرهنگی در جامعه رشد پیدا کند و ما نسبت به آنها سکوت کنیم .

وی ادامه داد: باید قیام کرد، چرا که این قیام یک جهاد ، یک نبرد و یک تکلیف است.انقلاب اسلامی پیام‌آور عزت و سربلندی و اقتدار کشور است و نشانه اصلی‌اش مبارزه با تهاجم فرهنگی و مشکلات فرهنگی جامعه است.


درحاشیه این مراسم رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ، سردار حزنی بااشاره به اینکه یکی از کارهای پسندیده ای که سپاه پاسداران انجام داده ،محرومیت زدایی و محروم نوازی است،گفت: در استان خراسان رضوی اقدامات صورت گرفته در این راستا  به شرح زیر است:

112 پروژه توسط سپاه  امام رضا(ع)

65  پروژه توسط قرارگاه عملیاتی ثامن

35 و 38 پروژه توسط سپاه ناحیه بردسکن و کاشمر

26 پروژه توسط موسسه نور قرارگاه خاتم

18پروژه توسط موسسه نصر قرارگاه خاتم

10 پروژه توسط مردم

304 پروژه و100 مسجد توسط بسیج سازندگی استان 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار