کد خبر: 694922
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:
سردار علی استاد حسینی در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی که در شهرستان فردیس با حضور مسئولین و بسیجیان این شهرستان درفرهنگسرای ولایت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فردیس برگزار شد، اظهارداشت: فتنه 88 از سال ها پیش برنامه ریزی شده بود و انقلاب نارنجی اوکراین و انقلاب سرخ گرجستان توسط سناتور مک کین طرح ریزی شد و فتنه 88 تحت عنوان موج سبز چهار سال قبل از برگزاری انتخابات در کتاب سایه عقاب ها به آن اشاره شده بود.

سردار علی استاد حسینی در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی که در شهرستان فردیس با حضور مسئولین و بسیجیان این شهرستان درفرهنگسرای ولایت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فردیس برگزار شد، اظهارداشت: فتنه 88 از سال ها پیش برنامه ریزی شده بود و انقلاب نارنجی اوکراین و انقلاب سرخ گرجستان توسط سناتور مک کین طرح ریزی شد و فتنه 88 تحت عنوان موج سبز چهار سال قبل از برگزاری انتخابات در کتاب سایه عقاب ها به آن اشاره شده بود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: مقابله با نظام، تضعیف حاکمیت و رهبری از طریق نامشروع نشان دادن انتخابات از اهداف شوم دشمنان بود.

وی با بیان اینکه وقتی سخن از دشمن شناسی به میان می آید آنچه از هر عنصر دیگر از خطر بیشتری برخوردار است نفاق و دورویی است، گفت: وقتی دشمنان نتوانستند در جنگ سخت در مقابل ایران اسلامی بایستند با طراحی فتنه سال 88 درصد براندازی نظام برآمدند و پس از انتخابات تلاش کردند با کلامی دروغ کلید واژه تقلب که خود نیز آن را باور نداشتند و نتوانستند به اثبات برسانند به کشور و مردم القا کنند.

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: تقلب رمز شورش بر علیه انقلاب اسلامی بود و خواص این را نفهمیدند و متاسفانه هشت ماه آرامش کشور با هیاهوها و شورش های خود به مخاطره انداختند و نظام را تا مرز سقوط پیش بردند.

وی گفت: بسیاری از سیاستمداران امریکایی تاکید داشتند که باید از طریق جنگ نرم انقلاب ایران را از بین برد و چند سال قبل از فتنه موسوی با چند نفر دیگر به برگزاری جلسات متعدد پرداختند و مانیفست براندازی نظام را نوشتند و در فتنه سال 78 کوی دانشگاه آغاز اهداف فتنه کلید خورد و زمینه را برای فتنه 88 فراهم کرد.

سردار استاد حسینی تصریح کرد: برخی از آقایان در فتنه کوی دانشگاه گفتند به نظام ایران سیلی محکم زده اند و در فتنه 88 به اصطلاح کار را یکسره کرده و به اهداف شوم خود خواهند رسید و چندین سال با خط دهی سرس تلاش کردند تا زمینه را برای القا بحث تقلب در انتخابات ایجاد کنند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی هزینه های فراوانی برای این فتنه داشتند و از طریق روزنامه های زنجیره ای، کانال های ماهواره ای و به میان آوردن نخبه ها و هنرپیشه ها و تمامی افرادی که با نظام مقدس اسلامی زاویه داشتند تلاش می کردند به اهداف خود برسند.

استاد حسینی عنوان کرد: سران فتنه که ذهن مردم را متوجه تقلب صورت نگرفته کردند و 8 ماه سبب ایجاد نارضایتی در کشور شدند و باید گفت،رفتار ننگین سران فتنه به حدی بود که نظام تا مرز سقوط جلو رفت.

وی با اشاره به نقشه های فرزندان برخی از خواص در چند سال پیش از راه اندازی فتنه 88 برای براندازی نظام، تصریح کرد: این آقایان نه تنها از حرکات فرزندان خود اعلام برائت نکردند بلکه از آنها حمایت نیز کردند و همچنین موسوی نیز در 22 خرداد ماه زمانیکه هنوز نتیجه انتخابات معین نبود اعلام پیروزی کرد و این تحرکات زمینه را برای شورش های خیابانی ایجاد کرد.

سردار استاد حسینی تاکید کرد: سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه آن زمان می بایست فصل الخطاب می بود اما متاسفانه مجمع روحانیون با ارائه بیانیه ای مردم را برای شورش های خیابانی در روز شنبه پس از نماز جمعه فراخواندند و این نشان داد که نفاق داخلی با صهیونیسم بیرونی هماهنگ شده تا هشت ماه مردم را به خیابان ها بکشاند در حالی رهبری تاکید داشتند اخذ مطالبات راه قانونی دارد.

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: مردم فهیم ایران زمانی که دیدند آشوب‌گران و سران فتنه در روز عزای سالار شهیدان چه بر سر هیئت‌ها و خیمه‌های عزاداری امام حسین (ع) آوردند به طور خودجوش در صحنه حاضر شدند و پس از هشت ماه درگیری به خیابان ها آمده و حماسه ای پرشوری خلق کردند به طوری که مقام معظم رهبری در خصوص این حرکت غیرتمندانه و حماسی مردم فرمودند که 9 دی کمتر از 22 بهمن نیست و از آن جهت حائز اهمیت است که فتنه بزرگی که هدف اصلی اش ریشه کنی نظام بود با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد.

وی با بیان اینکه فتنه هنوز ادامه دارد و در پشت صحنه هنوز کسانی هستند که حاضر به عذرخواهی از مردم نشده اند، گفت:موسوی و کروبی نه تنها در محکومیت هتک حرمت به مقدسات دینی سکوت کردند بلکه حاضر نشدند ابراز ندامت کنند حتی برخی از مردم که اشتباه کرده بودند نیز با برپایی حماسه نهم دی بازگشتند اما برخی خواص هنوز به این اشتباه بزرگ اذعان ندارند و این نشان می دهد دشمن به دنبال طرحی دیگر برای فتنه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار