کد خبر: 694158
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس:
سرهنگ دوم پاسدار مهدی فراهانی افزود:حضور میلیونی مردم در حماسه 9 دی بر اهداف شوم دشمنان خط بطلان کشید.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 با استفاده ازعوامل داخلی و خارجی خود در صدد بود تیر خلاص را برپیکره نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند، گفت: با روشنگری های مقام معظم رهبری ، دشمن نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

وی اظهار کرد: مردم انقلابی ایران با مشاهده هتک حرمت ها، آتش سوزی ها و فتنه انگیزی های انجام شده بار دیگر با بصیرت خود به صورت خود جوش برای دفاع از اعتقادات خود به میدان آمدند و حماسه عظیم نهم دی را رقم زدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: در زمان کنونی باید مردم را از برنامه های مخرب دشمن آگاه کنیم و خوشبختانه مردم به خوبی می توانند حق را از باطل تشخیص دهند و زمانی که حق تجلی شود حماسه آفریده خواهد شد.

سرهنگ فراهانی با بیان اینکه در زمان حال باید عوامل اطلاعاتی و تبلیغاتی دشمن را شناسایی کنیم، افزود: آنچه در سال 61 هجری نظر مردم را نسبت به خاندان عصمت و طهارت (ع ) تغییر داد به طوریکه این خاندان بزرگوار را خارجی نامیدند، تبلیغات بود و ما باید ابزارهای تبلیغاتی دشمن را بشناسیم.

وی گفت: در زمان کنونی باید مردم را از برنامه های مخرب دشمن آگاه کنیم و و خوشبختانه مردم به خوبی می توانند حق را از باطل تشخیص دهند و زمانی که حق تجلی شود حماسه آفریده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در پایان از برگزاری مراسم با شکوه بزرگداشت حماسه مردم در نهم دی ماه سال 88 در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد:

همزمان با این آیین پیکرهای مطهر دوشهید گمنام دفاع مقدس به فردیس انتقال می یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار