کد خبر: 689622
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
نماینده شهرداران کشور در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، از عدم اجرای منسجم قانون "تخصیص بخشی از جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرداری‌‌ها" انتقاد کرد.

 

نماینده شهرداران کشور در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، از عدم اجرای منسجم قانون "تخصیص بخشی از جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرداری‌‌ها" انتقاد کرد .

صادق نجفی در شورای معاونان شهرداری تبریز گفت: عدم اجرای قانون تخصیص بخشی از جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرداری‌ها، در حالی است که شهرداری‌ها مسئول اصلی توسعه و تجهیز مسیرهای شهری بوده و در مقابل حوادث گوناگون رانندگی پاسخگو هستند .

شهردار تبریز با اشاره به وضعیت اجرای این قانون در شهر تبریز افزود: از ابتدای امسال بیش از یک میلیون متر‌مربع از معابر و مسیرهای متعدد سطح شهر، با صرف هزینه‌ 250 میلیارد ریال، آسفالت شده است؛ این در حالی است که در سال جاری، هیچ رقمی از محل جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرداری تبریز تحقق نیافته است .

  نجفی ادامه داد: علاوه بر این رسیدگی و نوسازی علایم راهنمایی و رانندگی، تابلوها، رنگ‌آمیزی و شستشوی جداول، سالانه میلیاردها تومان، در قالب هزینه‌های جاری به شهرداری تحمیل می‌کند .

  نماینده شهرداران کشور با بیان اینکه این موضوع را به طور جدی از طریق شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پیگیری می‌کنیم، گفت: شهرداری تبریز، علی‌رغم محدودیت‌ منابع مالی، رسیدگی و نظارت مستمر به وضعیت خیابان‌ها را به عنوان یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های خود مورد توجه قرار داده است .

  صادق نجفی متذکر شد: بی‌شک تحقق‌ این بخش از درآمد، نقش موثری در تقویت و تجهیز زیرساخت‌های راهنمایی و رانندگی خواهد داشت .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار