کد خبر: 689614
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
رییس مرکز آموزش عالی دانش پژوهان اصفهان از برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری در اصفهان خبر داد.

 

 

حجت الله جوادیان افزود: از جمله محورهای این کنفرانس می توان به توسعه پایدار - برنامه ریزی منطقه ای و شهری(مفاهیم، تجربیات، مطالعات تطبیقی و کاربردی)، توسعه پایدار-معماری و طراحی شهری(مفاهیم،تجربیات،مطالعات تطبیقی و کاربردی)، مهندسی عمران و توسعه پایدار، فناوری اطلاعات و توسعه پایدار و بهینه سازی مصرف انرژی و توسعه پایدار اشاره کرد.  وی افزود: این کنفرانس علمی توسط مرکز آموزش عالی دانش پژوهان و با هدف شناسایی راهکارهای توسعه عمرانی برگزار می شود. جوادیان با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه پایدار، افزود: توسعه پایدار باید به گونه ای باشد که برای آیندگان مشکلی ایجاد نکند. وی با اشاره به فعالیت های بین المللی این مرکز آموزش عالی دانش پژوهان افزود: این کنفرانس با همکاری دانشگاه دورتموند آلمان و با مشارکت 38 دستگاه و مرکز آموزش عالی داخلی و خارجی به مدت سه روز از روز 26 تا 29 آذرماه امسال در هتل عباسی اصفهان برگزار می شود.

دبیر اجرایی این کنفرانس نیز گفت: در چهارمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری علاوه بر ارایه دستاوردها ، کارگاههای علمی – تخصصی، بازدیدهای علمی، مسابقه و نمایشگاه مرتبط با مباحث توسعه پایدار شهری با حضور استادان برجسته برگزار خواهد شد. امیر مسعود سامانی افزود: از زمان اعلام فراخوان این کنفرانس 160 مقاله دریافت شد که روز 28 آذرماه 70 مورد آن به صورت شفاهی و مابقی ارایه پوستری می شوند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار