کد خبر: 684315
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان:
رضا برومند در نشست هم انديشي و همكاري برگزاري هفته كتاب و كتابخواني در استان هرمزگان گفت: مطالعه و كتاب مي تواند خلاء انديشه و تفكر را در جامعه پر كند.

برومند ضمن تأكيد بر عدم دروني نشدن انديشه در جامعه افزود: همه جامعه مي دانند كه مطالعه بسيار خوب و مفيد است اما بدان عمل نمي كنند و مشاهده مي شود احساسات و اعمال مان مطابق با انديشه ها و باورهاي مان نيست.

وي افزود: كتاب و مطالعه مي تواند انديشه ورزي را تقويت، عقايد و باورها را عمق و احساس و رفتار جمعي را متعادل بسازد و لازمه آن اين است كه متوليان اين حوزه با درايت و برنامه ريزي هدفمند و اصولي مطابق با نيازها و شرايط جامعه گام بردارند.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان نيازهاي مطالعاتي را مطابق و متناسب با استعداد فرزندان و جوانان ندانست و اظهار کرد: لازمه تحقق اين هدف متعالي استفاده از تمام ظرفيت ها و امكانات در همه بخش ها مي باشد.

رضا برومند بر نقش اطلاع رساني و تبليغات در حوزه فرهنگ مطالعه تأكيد كرد و اظهار داشت: امروز عصر اطلاع رساني در سطح گسترده و همه گير مي باشد و از ظرفيت هاي صدا و سيما، مطبوعات و رسانه هاي مجازي مي بايد به نحو احسن در حوزه فرهنگ مطالعه استفاده كرد.

وي به بيان چالش ها و مشكلات حوزه فرهنگ مطالعه پرداخت و عنوان كرد: كمبود نيروي متخصص، عدم آموزش هاي مناسب، كتابخانه مرجع، كتابفروشي معتبر، چاپخانه مجهز و ... از جمله تنگناهاي حوزه مطالعه در استان مي باشد كه اميدواريم با برنامه ريزي صحيح و مناسب هرچه سريع تر مرتفع شود.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان اجراي برنامه هاي مرتبط با فرهنگ مطالعه و كتابخواني را وظيفه همه ادارات و سازمان ها دانست و اشاره كرد: فعاليت هاي مرتبط با اين حوزه بايد در سطح گسترده اي برنامه ريزي شود و حتي المقدور سعي گردد برگزاري نمايشگاه كتاب و ساير برنامه ها به لحاظ كيفي از سطح مطلوب و قابل قبولي برخوردار باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر