کد خبر: 684314
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان هرمزگان:
علیرضا درويش نژاد در جمع أعضاي ستاد برگزاري برنامه هاي هفته كتاب و كتابخواني بر اين موضوع كه نبايد فعاليت هاي مرتبط با فرهنگ مطالعه به يك هفته خاص باشد تاکید کرد.

درویش نژاد گفت: مسأله كتابخواني آن چنان براي اجتماع مهم و حياتي است كه ضرورت دارد در طول سال به صورت مستمر و و جدي توسط همه ادارات و سازمان ها برنامه ريزي مناسب در اين خصوص صورت پذيرد.

وی اظهار کرد: امروزه نقش و جايگاه كتاب بر كسي پوشيده نيست و نبايد دامنه دامنه گسترش و اشاعه آن منحصر به يك يا چند دستگاه فرهنگي باشد و با توجه به قرارداشتن در سال فرهنگ و اقتصاد نياز است دستگاه هاي غير فرهنگي نيز تمام سعي خود را به كار گيرند.

درویش نژاد افزود: در استان هرمزگان بين فرهنگ و حوزه اقتصاد رابطه خوب و عميقي وجود دارد و در صورت ورود آن ها به حوزه كتابخواني بدون شك تحولات زيادي ايجاد مي شود.

این مسئول تصريح كرد: كار در حوزه فرهنگ مطالعه بايد با رويكردي اعتقادي باشد و در اين صورت مي توان به مرور زمان و سعي و كوشش وافر و با برنامه ريزي مناسب مطالعه را در جامعه گسترش داد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: هر روز هفته كتاب و كتابخواني به صورت نمادين نام گذاري شده است و بر اساس آن برنامه هاي متنوعي تدارك ديده شده است كه لازم است ادارات و سازمان هاي مختلف نيز مشاركت جدي داشته باشند.

وي در پایان تكريم نويسندگان، مؤلفان و پژوهشگران در هفته كتاب و كتابخواني را از اولويت ها دانست و گفت: در حال برنامه ريزي و رايزني هستيم تا بتوانيم در آينده اي نزديك به صورت شايسته از توليد آثار نويسندگان و مؤلفان حمايت کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر