کد خبر: 683100
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر از واجبات الهی است، گفت: در جامعه امروز به این مهم اهمیت چندانی داده نمی شود.
بهروج

به گزارش خبرنگار جوان از خرم آباد، علی محمد پازدار، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز در جمع اعضای شوراهای امربه معروف و نهی از منکر این استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: هدف از نام گذاری هفته نخست محرم به نام امر به معروف و نهی از منکر، ترویج این مهم در جامعه است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه هفته امر به معروف و نهی از منکر، افزود: از امروز شاهد اجرای این برنامه ها در مرکز استان و سایر شهرستان ها می باشیم.

پازدار با اشاره به این که سرور سالار شهیدان با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد، بیان داشت: این قیام به خوبی اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را نشان می دهد.

وی با اشاره به این که در جامعه امروز به فریضه واجب الهی اهمیت داده نمی شود، تأکید کرد: آحاد جامعه اسلامی به ویژه اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر باید توجه خاصی به این مهم داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان اهمیت به امر به معروف و نهی از منکر را مسؤولیت شرعی، انقلابی و سیاسی بیان کرد و افزود: اهمیت این موضوع باید برای آحاد جامعه بیان شود.

پازدار در ادامه خاطرنشان کرد: اگر اهمیت این مهم برای مردم جامعه اسلامی روشن شود، از شیرین ترین، کارآمدترین و کارسازترین شیوه های تعامل در جامعه می شود.

وی با اشاره به این که با کم ترین سرمایه و با حمایت نماینده ولی فقیه در استان و ائمه روحانی، در این راستا فعالیت می شود، بیان داشت: باید توجه داشته باشیم هرچه در این راستا هزینه کنیم تبدیل به سرمایه می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در ادامه با بیان فواید امر به معروف و نهی از منکر، افزود: با احیای این فریضه واجب الهی، مردم نسبت به نظام خوش بین تر می شوند و مدیران به شایستگی می توانند گام های مؤثر تری بردارند.

وی در ادامه بیان داشت: انتظار می رود شوراهای امر به معروف و نهی از منکر با حمایت نخبگان و روحانیان در راستای نهادینه کردن این مهم در جامعه گام های مؤثرتری بردارند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار