کد خبر: 682139
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
به مناسبت در گذشت مرحوم آیت الله مهدوی کنی:
نماینده ولی فقیه در لرستان در گذشت مرحوم آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.
بهروج

 به گزارش خبرنگار جوان از  خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی با تسلیت در گذشت مرحوم آیت الله مهدوی کنی، بیان کرده است: درگذشت عالم وارسته مرحوم حضرت آیت الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

در این پیام امام جمعه خرم آباد بیان کرده است: برخورداری از مراتب علمی و عملی، سابقه درخشان انقلابی، خیرخواهی و دلسوزی و مشی اعتدال از ویژگی های بارز آیت الله مهدوی کنی بود.

در ادامه این پیام آمده است: رعایت عدل، انصاف و توانایی در مدیریت از ویژگی های بارز این شخصیت بزرگ بوده و همین امر سبب مقبولیت عمومی ایشان شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در این پیام افزوده است: این عالم ربانی با کوله باری از تجربه سنگین، در عرصه اجتماع و سیاست پشتوانه عظیمی برای ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب بود.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب رحلت این فقیه مجاهد را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای ایشان، صبر و اجر جمیل برای بازماندگان آن مرحوم مسئلت دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار