کد خبر: 681964
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران انجام شد :

به گزارش روابط عمومی  آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ، مراسم افتتاحیه نخستین  المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک  شهرستان بهارستان در مدرسه شاهد  دکتر شهیدی برگزار شد .  .

در این مراسم  که با حضور  مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، امام جمعه بخش گلستان و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد ، ابراهیم رفیعی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن بیان خیر مقدم و دعوت  دانش آموزان به ورزش ،  برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را به فال نیک گرفت و بیان داشت : طرح برگزاری المپیاد ورزشی طرح مدبرانه ای برای ایجاد نشاط و شادابی و تربیت نسلی سالم و باتقوی از سوی وزیر آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است .

علیرضا کمرئی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز در افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اظهار داشت : مدرسه بعنوان کانون تعلیم و تربیت نیازمند نشاط و پویایی است و برگزاری المپیاد ورزشی  درون مدرسه ای، علاوه بر ارتقاء مهارت های ورزشی دانش آموزان بستر تربیت نسلی شاداب و با نشاط را برای نظام تعلیم و تربیت مهیا می کند.

کمرئی در ادامه بیان داشت :  توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی و ارتقاء سطح و سلامت جسمی و روحی دانش آموزان را از اهداف کلی و اولیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بر شمرد و ادامه داد  : مدرسه محوری ، مشارکت و هویت ملی اسلامی دانش آموزان ، توام شدن فعالیت ها ی ورزشی با رفتارهای اخلاقی و ایجاد شادی و نشاط در فضای آموزشی رویکردهایی است که در رویکرد آموزش و پرورش مورد توجه قرار خواهد گرفت .

در ادامه با اجرای حرکات ورزشی و نمایشی چهره های شاخص منطقه مشعل المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان های استان تهران برافروخته شد .

قابل ذکر است که در این المپیاد که به منظور  ایجاد نشاط و شادابی در روحیه دانش آموزان  و ترغیب هرچه بیشتر آنها به انجام فعالیتهای ورزشی وداشتن تحرک  سالم در کنار کسب علم و تحصیل  ، در 9 رشته ورزشی از جمله دو میدانی ، فوتبال ، والیبال ، شنا ، بسکتبال ، پینگ پونگ و... در سطح مدارس  برگزار می شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر