کد خبر: 674736
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
ساکی خبر داد:
رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان لرستان از اعطای 3 هزار فقره تسهیلات ازدواج به زوج های لرستانی خبر داد.
بهروج

غلامرضا ساکی اظهار داشت: تا پایان یازدهم مردادماه سالجاری نزدیک به سه هزار و 51 فقره وام ازدواج توسط بانک ملی استان پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: بانک ملی تعهد کرده است که تا پایان شهریورماه سالجاری در سطح کل کشور 300 هزار فقره وام ازدواج پرداخت کند که کار در این زمینه در حال انجام است.

مدیر عامل شعب بانک ملی استان لرستان با بیان اینکه تسهیلات ازدواج متناسب با ازدواج های صورت گرفته در هر استان پرداخت می شود افزود: به طور طبیعی هر استانی که شاهد تعداد ازدواج های بیشتری باشد از این تسهیلات بیشتر بهره مند می شود و سقفی در این زمینه در نظر گرفته نشده است.

ساکی با بیان اینکه کار ثبت نام زوج های جوان و معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات در حال انجام است و این روند استمرار دارد یادآور شد: در حال حاضر مشکلی برای پرداخت تسهیلات ازدواج وجود ندارد و منابع مورد نیاز در این زمینه تامین شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز 25 هزار فقره وام ازدواج در استان لرستان پرداخت شد که بیشترین میزان پرداختی مربوط به دو بانک ملی و ملت بوده است.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان لرستان با بیان اینکه امسال هنوز جمع بندی در سطح بانکهای استان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج صورت نگرفته است افزود: هنوز همه بانکهای استان برای پرداخت تسهیلات وارد عمل نشده اند.

ساکی با بیان اینکه فعلا تسهیلات از طرق بانک ملی در حال پرداخت است عنوان کرد: برنامه داریم که بقیه بانکها نیز به تدریج وارد فاز پرداخت تسهیلات شده و تا پایان سالجاری همه ازدواج های صورت گرفته پوشش داده شوند.

وی با بیان اینکه بانک سپه نیز در حال ورود برای پرداخت تسهیلات ازدواج است یادآور شد: در زمینه پرداخت وام ازدواج در استان مشکلی وجود ندارد.

مصوبه اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی لرستان ابلاغ شد

رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان لرستان گفت: مصوبه اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی لرستان ابلاغ شده است.

غلامرضا ساکی اظهار داشت: در سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی به استان لرستان وی این قول را داد که هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی استان پرداخت شود.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر مقرر شد حتی اگر بیشتر از این رقم تسهیلات سرمایه در گردش در استان مورد نیاز بود محدودیتی در زمینه اعطای این تسهیلات وجود نداشته باشد.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان لرستان عنوان کرد: مقرر شد لیست واحدهای نیازمند سرمایه در گردش در استان لرستان تهیه و برای بانک مرکزی ارسال شود.

ساکی با اشاره به مصوبات دیگر این سفر افزود: همچنین در جریان این سفر مصوب شد که قید همخوانی منابع و مصارف برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برداشته شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات برای بحث سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و نه احداث واحدهای جدید پرداخت می شود یادآور شد: همچنین مقرر شد تولید کنندگانی که دارای چک برگشتی هستند نیز چون نمی توانند از این تسهیلات استفاده کنند نسبت به رفع سوء اثر این چک های برگشتی اقدام شود.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان لرستان با بیان اینکه سیاست اصلی دولت در حوزه اقتصادی خروج از رکود است بیان داشت: دولت به دنبال پرداخت تسهیلات به طرح هایی است که نیمه راکد شده و بهره برداری از آنها به تعویق افتاده است.

ساکی افزود: دولت با تزریق نقدینگی به دنبال رونق تولید و رشد تولیدات این واحدها در راستای خروج از بحث رکود است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش می تواند به تحقق این سیاست دولت کمک کند ادامه داد: همچنین با رفع مشکل چک های برگشتی صاحبان تعداد بیشتری از واحدهای تولیدی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان لرستان یادآور شد: مصوبه مربوط به اعطای تسهیلات سرمایه در گردش در حال حاضر ابلاغ شده و اقدامات لازم در این زمینه برای پرداخت تسهیلات در حال انجام است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار