کد خبر: 674725
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
در لرستان برگزار شد
مدیر کل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان از برگزاری دوره آموزشی استانداردهای آسانسور دراین استان خبر داد .
بهروج

'مرضیه قنبریان در جمع خبرنگاران افزود: دوره آموزشی ˈ آشنایی با استانداردهای آسانسورˈ ویژه مهندسان ناظر ساختمان امری ضروری و گامی در جهت سودمند بودن هرچه بیشتر این صنعت است.

وی اظهار کرد: به منظور ارتقا کیفیت آسانسورهای منصوبه و آگاهی مهندسان ناظر با همکاری دفتر فنی استانداری این استان، یک دوره آموزشی برای مرتبطین صنعت آسانسور برگزار شد.

مرضیه قنبریان با اشاره به مخاطبان دوره استاندارد سازی افزود:معماران، مهندسان محاسب، مجریان، مهندسان ناظر و کل مهندسان ساختمان از مهمترین گروه هایی هستند که به نحوی با آسانسور در ارتباط هستند.

وی گفت : این گروه برای دست یافتن به اخبار روز دنیا در صنعت آسانسور، نیازهای فنی و مهندسی خود در زمینه های مختلف طراحی، محاسبات و اجرای همه موارد ساختمانی آسانسور بر پایه استانداردها و مقررات جاری از طریق دوره های آموزشی فوق نیاز دارند.

مدیر کل استاندارد لرستان افزود : در همین راستا یک دوره آموزشی آشنایی با استاندارد های آسانسورها برای مخاطبین صنعت ساختمان وهمچنین متولیان بخش خصوصی این صنعت به همت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در محل سالن آموزش این معاونت برگزار شد.

در این دوره که با استقبال خوب مدعوین مواجه شد، به مباحث کاربردی و استاندارد سازی آسانسورها توسط مدرس سازمان نظام مهندسی استان لرستان پرداخته شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار