کد خبر: 672608
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران :
بزرگترین همایش پیاده روی استان تهران و حتی کشور را در مهرماه جاری در شهرستان اسلامشهر برگزارخواهد شد.
محمدرضا عباسی

به گزارش جوان آنلاین  از اسلامشهر محمدحسین نژاد فلاح   مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران  ، در جلسه شورای ورزش و ستاد  ساماندهی  امور جوانان شهرستان اسلامشهر اظهارداشت : بمناسبت  گرامیداشت هفته ورزش ، بزرگترین  همایش پیاده روی استان تهران و حتی کشور را در مهرماه جاری در شهرستان اسلامشهر   برگزارخواهیم نمود که با مشارکت اسپانسرها ، جوایز ارزنده ای از قبیل چند دستگاه خودرو  و موتورسیکلت  ودهها جایزه ارزنده دیگر به قید قرعه  به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد .

وی  اذهان داشت : با توجه به فعالیت 48هئیت ورزشی  در سطح شهرستان اسلامشهر ،  همایش  حرکات ورزشی  توسط ورزشکاران در رشته  های مختلف در حاشیه  همایش پیاده روی  را شاهد خواهیم بود و امید داریم که  اسلامشهر رکود دار  حضور مردم ورزشکار در همایش پیاده روی خانوادگی باشد .

دبیر شورای ورزش استان تهران   خاطر نشان کرد:فرهنگ عمومی مردم سلامشهر به مرحله ای رسیده که ورزش را در راس برنامه های جوانان و خانوداده ها قرار گرفته و  رشد  اماکن ورزشی و  افزایش تعداد ورزشکاران و  مدال آوران  این شهرستان در عرصه  های مختلف جهانی  گواهی بر  این ادعا  است .  

رقابت  ورزش اسلامشهر با چند استان کشور  

سهم اسلامشهر در زمینه مدال آوری  بیش از چند استان کشورشده  و ورزش اسلامشهر آوری اوج گرفته و به سوی ورزش قهرمانی و پهلوانی حرکت کرده است.

نژادفلاح افزود : نگاه عمیق فرماندار  و مسئولین دست اندرکار شهرستان به ورزش و پیگیریهای آنها در  روند توسعه وپیشرفت ورزش دراین شهرستان قهرمان پرور وفعال بسیار تاثیر گذار واثر بخش می باشد .

وی تاکید کرد : اسلامشهر در بسیاری از مسائل  در بحث ورزش  عبور کرده و این نشان از بلوغ این شهرستان  در زمینه ورزش و حرکت به سوی  اقدامات گسترده تر و اثر گذار تر  در سطح کشور است .

متولی ورزش استان تهران  با اشاره به وجود  6 طرح ورزشی نیمه کار در اسلامشهر  بیان داشت:  با توجه به میزان پیشرفت طرحهای عمرانی این شهرستان ، پروژه هایی که بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند ، تا پایان سال تکمیل و مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت .

وی تصریح کرد : با اختصاص مبلغ 20 میلیارد ریال  اعتباربرای تکمیل  استادیوم 5هزار نفری اسلامشهر ،  فاز نخست این استادیوم شامل زمین چمن و  سکوهای تماشاچیان  تا دهه فجر امسال  تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

نژادفلاح افزود : با توجه به امیدهای ایجاد شده از سوی دولت در تکمیل پروژهای نیمه کاره   ، ضمن اینکه از مردم  به جهت تاخیر بوجود آمده عذرخواهی می نمایم ،  از بخش خصوصی  جهت مشارکت و سرمایه گذاری در امر ورزش   دعوت به همکاری می نمایم .

حضورورزشکاران استان   در مسابقات المپیک و جام جهانی

وی در خصوص مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران   اظهار داشت : با تعاملی بعمل آمده با  قدراسیونهای ورزشی  برای حضور فعال ورزشکاران استان تهران در مسابقات جام جهانی و المپیک   برنامه ریزی  لازم را برای کسب مدالهای رنگی این مسابقات را برای سالهای 2016 و 2020  را  پیش بینی نموده ایم .

 این مقام مسئول  تاکید کرد : با  همکاری هیئتهای ورزشی   ما زمینه های حضور فعال ورزشکاران استان بوِیژه شهرستان اسلامشهر   برای کسب مدالهای رنگین  را  فراهم نموده و امید داریم  که یکی از  بهترین  سکوهای قهرمانی  را تصاحب کنیم .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر