کد خبر: 665833
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
قاسم غفوري
جوان آنلاين: صهيونيسم بين الملل و نظام سلطه كه غارت جهان تنها گزينه پيش روي آنها است همواره برآن بوده‌اند تا با ايجاد غده‌هاي سرطاني و بحران ساز در عرصه جغرافيايي جهان اهداف و منافع خود را محقق سازند. رژيم صهيونيستي غده سرطاني بوده است كه در 1948 رسما براي نابودي غرب آسيا (خاورميانه)  فعاليت خود را آغاز كرد.
اكنون در حالي شش دهه از حيات اين رژيم جعلي مي‌گذرد كه روند تحولات از فروپاشي اين رژيم و ناتواني آن براي تحقق اهداف اربابانش حكايت دارد. گواه اين مسئله سخنان هنري كيسينجر وزير خارجه اسبق و تئوريسين بزرگ آمريكايي است به عنوان يكي از اصلي ترين مسئولان بحران‌ سازي‌هاي آمريكا در جهان است كه مي گويد اسرائيل در 10 سال آينده ديگر توان حيات ندارد.
مجموع اين تحليل‌ها و روند تحولات منطقه از جمله تزلزل شديد رژيم صهيونيستي به گونه‌اي كه حتي توان جنگ با منطقه‌اي كوچك به نام غزه را ندارد نظام سلطه و صهيونيست‌ها را برآن داشته تا غده سرطاني ديگري را در منطقه ايجاد نمايند تا ضمن ايجاد حاشيه امن براي رژيم صهيونيستي و دور ساختن منطقه از اين رژيم تامين كننده منافع نظام سلطه باشد.
نگاهي ريشه‌اي و عميق به تحولات منطقه يك نام را نمايش مي دهد و آن نام داعش است. گروهي تروريستي كه در ظاهر جايگزين القاعده گرديده حال آنكه رفتارهاي آن نشان مي‌دهد داعش نه به دنبال القاعده شدن بلكه به دنبال تبديل شدن به رژيم صهيونيستي ديگري است كه به رغم ادعاي استقلال از حمايت گسترده صهيونيست‌ها، غرب و برخي كشورهاي مرتجع عربي برخوردار است.
با نگاهي تامل‌برانگيز به تحرکات داعش در عراق و سوريه، يک اصل در ذهن متبادر مي‌گردد و آن شباهت بسيار زياد اين اقدامات با اقدام صهيونيستها در چند دهه اول اشغال فلسطين است.
 استراتژي صهيونيستها براي سلطه بر فلسطين بر محوريت حذف جمعيت عربي و ايجاد جمعيت جايگزين استوار بود. اين پروژه همزمان داراي دو بعد بوده است. نخست کشتارهاي گسترده در سرزمين فلسطين براي نسل‌کشي و اخراج فلسطينيان که نمود آن را در جنين،  ديريايسين، و ده‌ها نقطه ديگر فلسطين مي‌توان مشاهده کرد. نکته مهم در آن جنايات، آن بود که صهيونيستها از طريق شبکه‌هاي رسانه‌‌اي و تلويزيون‌هاي خود و کشورهاي غربي آشکارا به انتشار تصاوير آن کشتارها مي‌پرداخت. هدف از اين کار ايجاد فضاي رعب و وحشت ميان فلسطينيان و کوچ اجباري آنان بود. صهيونيست‌ها براي كسب سرزمين بيشتر و تشديد فضاي وحشت در جهان تهاجم به كشورهاي منطقه از جمله مصر،لبنان، سوريه، اردن و..را نيز اجرا مي‌كردند.
همزمان با اين اقدامات فاز دوم تحرکات اشغالگرايانه صهيونيستها اجرا مي‌شد و آن بهره‌گيري از آژانس يهود و کشورهاي غربي براي انتقال يهوديان سراسر جهان جهت جمعيت‌سازي براي رژيم صهيونيستي در اراضي اشغالي بود. اخراج و کشتار فلسطيني‌ها در حالي صورت مي‌گيرد که بيشترين امکان براي يهوديان کوچ کننده به سرزمين‌هاي اشغالي در نظر گرفته مي‌شود.
نکته جالب توجه آنکه برجسته‌سازي نام سرزمين‌هاي اشغالي به عنوان مرکزي رفاهي و سراسر عيش و خوش‌گذراني از ابعاد استراتژيک صهيونيستها بوده که محور آن را نيز تشويق زنان و حتي قاچاق زنان به اراضي اشغالي براي جذب گردشگر و حتي ساكنان اجاره اي براي سرزمين هاي اشغالي تشکيل مي‌داد. مجموع اين رفتارها در يک جمله خلاصه مي‌شد ساخت سرزمين براي ملت بدون سرزمين و ملت‌سازي براي سرزمين بدون ملت بود.
اکنون رفتارهاي داعش در عراق و سوريه نسخه‌اي از همين رفتارها است. کشتار گسترده و به نمايش گذاشتن آن از طريق رسانه‌ها، کوچاندن ساکنان شهرها در حالي که همزمان با ادعاي تاسيس خلافت، اقدام به آوردن جمعيت از ساير کشورها و نقاط جهان مي‌نمايند، ايجاد جاذبه‌هاي پيوستن به داعش و کوچ به سرزمين‌هاي مورد نظر آنان با عناوين همچون جهاد نکاح که در اصل اجراي پروژه صهيونيستي بهره‌کشي ابزاري از زنان براي جذب نيرو و کوچ ساکنان ساير کشورها به اراضي تحت امر داعش و در نهايت جمعيت‌سازي از طريق آنان است.
 نکته مهم در عملکرد داعش آنکه آنها ابتدا تمام آثار زندگي را در شهرها و مناطق تحت اشغال نابود ساخته و به عبارتي سرزمين بدون ملت ايجاد مي‌کنند بعد با دادن رنگ ديني به خود کوچاندن و جمعيت‌سازي در اين مناطق براساس الگوهاي خود را که همان ايجاد سرزمين براي ملت بدون سرزمين است اجرايي مي‌سازند.
صهيونيستها با نام يهود اين کار را انجام دادند و داعش ادعاي اسلام ناب و پاک شدن از کفار را سر مي‌دهد. جالب توجه آنکه آژانس‌هاي عربي و غربي و صهيونيستي که زماني کوچاندن يهوديان به اراضي فلسطين را اجرا مي‌کردند اکنون کوچاندن به سرزمين‌هاي تحت اشغال داعش را اجرا مي‌سازند.
با توجه به شباهت‌ها مي توان گفت كه داعش همان نسخه به روز شده صهيونيسم است كه دشمنان بشريت با ايجاد آن برآنند تا در كنار غارت غرب آسيا( خاورميانه ) براي نابودي بشريت از آن استفاده نمايند. اين امر زماني آشكارتر مي شود كه سيد حسن نصرالله دبير كل حزب‌الله در سخنراني‌هاي اخير خود به جهان اسلام هشدار مي‌دهد تحركات داعش و تحولات منطقه يادآور سال 1948 است. آري در سال 1948 نظام سلطه رژيم صهيونيستي را به منطقه تحميل نمود و اكنون با ادعاي دادن سرزمين به داعش براي پايان بحران منطقه به دنبال تكرار آن دوران و ايجاد غده سرطاني جديد در منطقه است. طرحي كه راهكار آن وحدت و يكپارچگي منطقه در چارچوب مقاومت است چرا كه نه سازش و نه دلبستن به كمك‌هاي غرب و سازمان ملل دستاوردي به همراه نخواهد داشت چرا آنان خود ايجاد كننده اين غده سرطاني هستند و هدفي جز تحميل آن به منطقه هدف ديگري ندارند.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
0
0
حزب الله لبنان فقط باید روی یک برنامه عملی برای نابودی سریع و دقیق و غافلگیرانه اسرائیل برای تجاوز احتمالی آینده متمرکز باشد و بس !! اسرائیل قطعاً به حزب الله هم حمله خواهد کرد ! لکن چه بهتر حزب الله آماده تر شود تا کار اسرائیل یکسره گردد !از لابلای رسانه های صهیونیستی اینگونه برداشت می شود که با توجه به افزایش توان موشکی حزب الله در هوا و دریا و تغییر شکل جنگ اینده اسرائیل با حزب الله ، اسرائیل از سلاحهای نامتعارف و کشتار جمعی خود کمک خواهد گرفت !! و..... لکن به باور بنده ! ...، و حزب الله با شناسایی روز امد از حیاتی ترین نقاط اسرائیل و با داشتن دستکم ! 10 هزار موشک تاکتیکی نقطه زن با تخریب بالا (کلاهک 600 کیلو الی 1000 کیلو !!) و سرعت عمل بسیار زیاد در پرتاب موشک ها به اهداف تعیین شده شامل کل بندرها ،سکوهای دریایی ، اسکله ها ، همه فرودگاهها ، نیروگاههای برق ، پالایشگاه و پتروشیمی ، مراکز مخابرات و رادار ،انبارهای تسلیحات و سیلوهای موشک ،آشیانه های هواپیما ، ،ایستگاههای راه آهن ، راهها وپل ها ،رادیو تلویزیون ،پادگان ها وکارخانه و انبارهای تسلیحات ، مراکز موساد ، شین بت و شاباک ، مقرهای سیاسی ، هر 7 نیروگاه اتمی ، مقرهای فرماندهی و کنترل و منازل سران و.... .... همه را در چند ساعت و چند روز نخست چنان سریع پودر و محو و نابود گرداند ! که اسرائیل و حامیانش فرصت واکنش موثری نیابند و در برابر کار انجام شده قرار گیرند ! آنگاه ورق صهیونیست ها بر خواهد گشت ! و تاریخ رقم خواهد خورد !!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار