کد خبر: 664526
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
یک کار آفرین حوزه محصولات بهداشتی:
یک کارآفرین و کارشناس حوزه بهداشت محیط ازن را بهترین ضد عفونی کننده آب دانست و عنوان کرد: اُزن 50 بار قویتر و 3 هزار بار سریعتر از کلر عمل می‌کند.
به گزارش خبرنگار جوان به نقل از روابط عمومی کانون بازنشستگان سپاه خراسان رضوی، مهندس محمد نوربخش، فرزند بازنشسته سپاه در رابطه با ویژگی‌های گاز ازن گفت: ازن گاز کاملا سازگار با محیط زیست بوده و همچنین یکی از قدرتمندترین اکسید کننده‌های طبیعت است که دامنه وسیعی از باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها، کپک‌ها و دیگر پاتوژن‌ها در تماس با آن‌ از بین می‌برد.

این پژوهشگر حوزه بهداشت ادامه داد: اُزن گازی  طبیعی است که در هر رعد و برق تولید شده و روشی طبیعی برای تصفیه محیط زیست به شمار می‌آید و آن شمیم تازه‌ای که پس از طوفان احساس می‌شود به دلیل ایجاد اوزن در هوا است.

وی اُزن را محلولی سبز و صد در صد سازگار با محیط زیست دانست و ابراز داشت: اُزن یک عامل حذف و کنترل کننده پاتوژن‌های بیماریزا است که امروز در طیف بسیار گسترده‌تری در مقایسه با سایر ضد عفونی کننده‌ها در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نور بخش تصریح کرد: ازن عاری از مواد شیمیایی بوده و تولید محصولات فرعی و سمی ندارد بنابراین به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده در غلظت‌های پایین بسیار مؤثر بوده و سال‌ها است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزایش طول عمر محصولات غذایی و قابلیت حذف باقی مانده آفت کش‌ها را از دیگر ویژگی‌های ازن برشمرد.

این کارآفرین از خانواده بزرگ سپاه خراسان رضوی، با عرضه فناوری تولید ارزان ازن در محل، نیاز به خرید، حمل و نقل و ذخیره سازی این ماده شیمیایی را کاملا مرتفع و شرایط ضد عفونی مواد غذایی و اشیاء را با ایمنی بالا فراهم آورده است.

لازم به ذکر است، اولین نمایشگاه کار آفرینان بازنشسته سپاه پاسداران خراسان رضوی تا روز شنبه از ساعت 17 تا 23 پذیرای علاقه مندان است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار