کد خبر: 664108
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷
در نخستین جشنواره مطبوعات شهرستان بهارستان اعلام شد
رتبه برتر نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های شهرستان بهارستان به خبرنگار خبرگزاری فارس تعلق گرفت

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان بهارستان، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور ده‌ها نفر از اصحاب رسانه و مسئولان این شهرستان  برگزار شد.

اسماعیل صادق‌زاده مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای فرماندار بهارستان و دبیر نخستین جشنواره مطبوعات این شهرستان در مراسم اختتامیه این جشنواره اظهار داشت:  روز خبرنگار فرصت مناسبی است تا ضمن ارج نهادن به زحمات خبرنگاران و  فعالان رسانه بخشی از مسائل و مشکلات آنها برای جامعه بازگو شده، تا شاید مورد توجه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: به مناسبت روز خبرنگار فرصتی دست داد تا ضمن برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات و اطلاع‌رسانی در این شهرستان از خبرنگاران فعال منطقه نیز تجلیل و قدردانی شود.

دبیر جشنواره مطبوعات و اطلاع‌رسانی بهارستان افزود: طی یک‌سال گذشته با همت و تلاش خبرنگاران پرتلاش این شهرستان بالغ بر 5 هزار خبر در زمینه‌های مختلف در رسانه‌ها و نشریات سراسری و محلی بهارستان انتشار یافته است.

صادق‌زاده افزود: در نخستین جشنواره مطبوعات و اطلاع‌رسانی شهرستان بهارستان که با حمایت‌ فرماندار و مساعدت‌های اعضای شورای اسلامی و شهرداران نسیم شهر، گلستان و صالحیه برگزار شد، بیش از 2 هزار اثر به دبیرخانه  جشنواره رسید.

وی گفت: از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه پس از داوری و ارزیابی توسط  سه نفر از اساتید دانشگاه خبر، آثار نفرات برتر در 7 بخش گزارش، مصاحبه، یادداشت، خبر، تیتر، رسانه ملی و عکس خبری انتخاب و معرفی شد.

صادق‌زاده تصریح کرد: در بخش خبر اثر محمدرضا عباسی خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان‌های اسلامشهر و بهارستان به عنوان اثر برتر شناخته و معرفی شد.

لازم به توضیح است مراسم تجلیل از خبرنگاران و اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات و اطلاع‌رسانی شهرستان بهارستان با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران، فرماندار بهارستان، بخشداران بخش‌های گلستان و بوستان، روسای شوراها و شهرداران نسیم‌شهر، گلستان و صالحیه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد و در نهایت نیز خبرگزاری فارس رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر