کد خبر: 664015
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در اولین دوره آموزش مقدماتی سرگروه های شجره طیبه صالحین خواهران سپاه البرز که با حضور 280 سرگروه در اردوگاه فرهنگی شهید رجایی کرج برگزار شد، با اشاره به آسیب و مضرات استفاده از ماهواره و نقش آن در ویرانی بنیان خانواده تصریح کرد: فرقی نمی کند عضو و یا طرفدار کدام حزب و مکتب هستیم. خانواده از زمان قدیم مورد احترام بوده و بحث مبارزه با ماهواره اصلاً سیاسی نیست.

سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز باا اشاره به نقش آنها در عرصه روشنگری و تقویت بنیان خانواده، گفت: تلاش دشمن برای براندازی این نظام سال هاست بی نتیجه مانده است اما انها عقب ننشسته و مدام در حال طرح و تغییر برنامه هستند. 8 سال دفاع مقدس، جنگ حزب ا... لبنان و سوریه و حمایت های ایران از کشورهای مظلوم و ستمدیده ، وجهه ای از ایران در برابر دیدگان جهانیان نمایان کرده است که همگان متفق القول به قدرت ایران اسلامی پی برده و از آن هراس دارند. آنها 6بار قبل از حمله به لبنان در صدد نفوذ به خاک ایران از طریق جنگ سخت برآمدند. اما جنگ 33 روزه لبنان و قدرت حرب ا... و ایران اسلامی خیال آنها را تباه کرد.

 

جنگ سخت دیگر کارساز نیست

 

سردار استاد حسینی با اشاره به جنگ اخیر غزه گفت: در دوران دفاع مقدس ده ها کشور مستقیم و غیر مستقیم از جنایات صدام دفاع و مقابل کشور ما صف آرایی کردند. اما به لطف الهی نصرت از آن ملت ایران شد. امروز نیز آنها با 16هزار تن بمب و به شهادت رساندن 2هزار مرد و زن و کودک در غزه، نه تنها این خطه کوچک را به زانو در نیاوردند، بلکه خود مستصأل و اسیر موشک های غزه شدند. بنابراین جنگ سخت امروزه کارساز نیست. چرا که علاوه بر هزینه های زیاد و بد جلوه دادن کشور مهاجم در برابر دیدگان دنیا، در بسیاری از موارد تبدیل به ابزاری ناکارآمد شده است.

 

امروز مهم ترین ابزار برای تضعیف ارزشهای یک ملت مقوله "فرهنگ " است

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در رابطه با تضعیف ملت ها با ابزار هایی به غیر از جنگ افزارهای نظامی بیان کرد: مواد مخدر، مشروبات الکلی، ترویح هرزه گری و انسان مداری بر پایه لذائذ شهوانی و موادی از این دست، انسجام و ارزش ها را در یک جامعه دگرگون می کند. وی تصریح کرد: دشمن با استفاده از همین ابزارها در صدد تضعیف و تغییر نگرش در فکر و قلب و ارزش های ملت ایران برآمده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار