کد خبر: 663598
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
محمد حسن آصفري در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين»
آصفري گفت: با توجه به اينكه وزير علوم در اين فرصت يك ماهه نسبت به رفع دغدغه‌هاي نمايندگان اقدام عملي انجام نداده و بنابراين نمايندگان معتقدند استيضاح بايد پيگيري شود.

جوان‌آنلاين: محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به جلسه كميته چهار نفره استيضاح كنندگان وزير علوم اظهار داشت: امروز ساعت 12 جلسه با حضور اعضاي استيضاح‌كنندگان برگزار شد و اكثريت در اين جلسه حضور داشتند و گزارشي از روند دو جلسه‌اي كه با وزير علوم داشتيم، ارائه شد و همه تاكيد بر اعلم وصول استيضاح وزير علوم داشتند.

 
آصفري ادامه داد: با توجه به اينكه وزير علوم در اين فرصت يك ماهه نسبت به رفع دغدغه‌هاي نمايندگان اقدام عملي انجام نداده و بنابراين نمايندگان معتقدند استيضاح بايد پيگيري شود و اين هفته بايد از طريق مجلس دنبال و اعلام وصول شود.
 
 
وي افزود: همه نمايندگان تاكيد داشتند كه در اين فرصت يك ماه با توجه به اينكه آن اقدام خاصي كه وزير علوم بايد در خصوص دغدغه‌هاي نمايندگان انجام مي‌داد، صورت نگرفت؛ گر چه برخي از دغدغه‌هاي نمايندگان عملي شده بود اما عمده‌ترين مسائل باقي مانده بود و لذا تاكيد بر اين است كه استيضاح اجرايي و عملي شود.
 
 
آصفري همچنين يادآور شد: امروز برخي مي‌خواهند از اين فرصت فراهم آمده دانشگاه را براي جولانگاه افكار و عقايد سياسي خود قرار دهند و در راستاي اقدامات و جريانات اپوزيسيون قدم برداند. به ويژه كساني كه در فتنه 88 شكست خوردند و نتوانستند به نتايج دلخواه برسند لذا اكنون به دنبال فرصتي هستند تا از فضاي دانشگاه‌ها براي اهداف و برنامه‌هاي خود استفاده كنند و به جاي آنكه دانشگاه‌هاي ما سمت و سوي علمي داشته باشد و در راستاي توسعه علمي و نظري فعاليت كنند بيشتر وارد جريانات سياسي شود كه اين آسيب جدي براي دانشگاه‌هاست.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
عبد الله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
1
1
عدم استيضاح وزير علوم و يا تاخير آن ظلم به دانشگاه هاست . اميداواريم اين حامي فتنه گران هر چه زودتر استيضاح شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
0
estizah nashe majles...dadid...!
بببب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
1
1
اگر وزیر علوم به مجلس برود ...فاش خواهد کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
0
به خاطر بر ملا نشدنه تخلفاته خودشون می خوان وزیر را استیضاح کنند. تاسف عمیق برای این مجلس!!!!!!!
از همه جا بی خبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
0
به اسم فتنه نمی شود روی گندها را سرپوش گذاشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
0
رخنه فتنه گران در دل نظام ( نیو مشایی ها ) :
هیچگاه مهندس موسوی را فراموش نخواهیم کرد، او که در انتخابات 88 نقشی منفی را بازی کرد؛ اما اینک او به ... تاریخ پیوسته ولی با این حال افراد نزدیک(و منتسب) به او هنوز در دل نظام حظور جدی دارند. ازاین جمله افراد فردی به نام ع. است که در انتخابات 88 رییس ستاد مهندس موسوی در استان ... بود وی در محافل خصوصی انتخابات 88 را باطل میداند و از رهبری هم بدگویی می کند. این شخص هم اکنون یکی از مشاورین استاندار فعلی استان ... است استانداری که حرف و حدیث پشت سر او بسیار است از ویژگی های استاندار ...پارتی بازی های بسیار اوست طوری که شخص ع. هم مجال جولان یافته و بسیاری از نزدیکان و فامیل های خود را به مقامات بالاتر سوق میدهد. از نزدیکان این شخص برادرانش ا.، اک. و ر. و تنی چند از اقوامش از جمله ع. اند که قرار است با وساطت این شخص ارتقاع مقام پیدا کنند. خود شخص ع. هم قرار است با حمایت جدی فتنه گران کاندیدای انتخابات مجلس شود ...
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
0
0
تا بوده همین بوده هرکه خواسته ثواب کنه کباب شده .بنده ی خدا چرا اومدی افشاگری کردی وپته ی برخی از دولتمردان گذشته را برملا کردی فکر نکردی آنهایی که بورسیه شدند ممکنه پدراشان برات ایجادمشکل کنند .اما می ارزه بخاطر حق وحقیقت آدم هر تاوانی را بده .بهترین قاضی خداست ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار