کد خبر: 662513
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه ۱۵۵ نفر در نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های البرز شرکت کردند، گفت: این جشنواره ۱۸ مرداد معرفی می شوند.

سید موسی حسینی کاشانی اظهار کرد: نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان البرز به پیشنهاد اهالی رسانه برگزار شد تا برترین های این حوزه شناسایی شوند.

وی افزود: در مجموع 155 نفردر9 بخش خبر،گزارش، تیتر، سرمقاله و یادداشت، عکس، تحلیل، مصاحبه، طنز و کاریکاتور و صفحه آرایی و گرافیک مطبوعاتی در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با پایان مهلت ارسال آثار در مجموع 725 اثر به دبیرخانه ارسال شد که از میان این آثار در نهایت 27 اثر برگزیده می‌شوند.

کاشانی ابراز کرد: 3 نفر برگزیده در هر بخش  روز 18 مرداد  با یکدیگر رقابت می کنند و در نهایت یک نفر از هر بخش به عنوان برگزیده نهایی انتخاب و معرفی می شود.

وی تصریح کرد: 3 نفر از اساتید برجسته حوزه رسانه  داوری آثار ارسالی را به عهده دارند و تا 18 مرداد برگزیدگان اولیه این جشنواره را اعلام می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اضافه کرد: در مجموع 10 پایگاه خبری، 8خبرگزاری، 10 نشریه محلی و 18 سرپرستی در نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان شرکت کرده اند.

وی اظهار کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره  علاوه بر تقدیر از برگزیدگان نشست تخصصی با عنوان استقلال حرفه ای روزنگاران نیز برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار