کد خبر: 661791
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
وداع با احمد پور :
ناصر احمد پور ، مفسر ، کارشناس ، ورزشی نویس و پدر فوتبال شهرستان اسلامشهر دار فانی را وداع گفت و به دیار حق شتافت .
محمدرضا عباسی

ناصر احمد پور  پیشکسوت  عرصه فوتبال و مطبوعات ورزشی  ،  نخستین رئیس هیئت فوتبال شهرستان اسلامشهر  ،که  روز پنجشنبه  هفته گذشته به دليل عارضه سکته قلبی در بيمارستان بستری شده بود، دار فانی را وداع گفت و به دعوت حق به سرای باقی شتافت .

ناصر احمد پور در دوران جوانی  با توجه علاقه ای که به ورزش فوتبال   داشت ، جوانان هم سن و سال خود  و نوجوانان علاقمند را به دور خود جمع کرد و با تشکیل تیمهای ورزشی   نقش  ارزنده ای  درجامعه ورزشی شهرستان اسلامشهر ایفا نمود .

وی در  هئیت  فوتبال  اسلامشهر را با همکاری تنی چند از فوتبالیستهای  آن دوران پایه گذاری کرد و بعنوان نخستین رئیس هئیت فوتبال   در ساماندهی  ورزش فوتبال و تیمهای ورزشی این  شهرستان   خدمات ارزنده ا و اثر گذاری را از خود به یادگار گذاشت .

احمد پور در سالهای 1366 تا  1370   بعنوان  نخستین  رئیس  اداره تربیت بدنی   سابق و اداره ورزش و جوانان فعلی   سکاندار  هدایت این اداره جدید التاسیس بود  و با  برنامه ها و راهکارهایی که از خود ارائه نمود توانست ، بسیاری از ورزشکاران  شهرستان اسلامشهر را به  تیمهای مختلف ورزشی استان تهران   معرفی نماید .

احمد پور در دوران فعالیت خود   توانست با برعهده گرفتن مربیگری تیمهای   پایه و منتخب فوتبال اسلامشهر ، علاوه بر تربیت و آموزش فوتبالیستهای  خوب و با اخلاق  ،  سهم  چشمگیری در موفقیت جامعه ورزشی اسلامشهر  و استان تهران   ایفا نماید .

ناصر خان اسلامشهری  با ذوق و سلیقه ای که در  نوشتن مطالب ورزشی داشت ، به عنوان  مؤسس و سردبير روزنامه‌های ورزشی  خبر ورزشی، صبح ورزش، 90، البرز و هوادار و يکي از مربيان سازنده فوتبال ايران و از مطرح‌ترين روزنامه‌نگاران ورزش ايران و کارشناسان فوتبال ، توانست  در جامعه ورزش درخشان شود .

وی نخستین فردی بود که قوانین  فوتبال را در اسلامشهر  پیاد کرد و با آموزشهای خود مربیان زیادی را   پرورش و تربیت داد گامهای موثر و ماندگاری  در جهت توسعه و پیشرفت ورزش اسلامشهر  برداشت .  

پیکر مرحوم ناصر احمد پور صبح روز شنبه با بدرقه جمعی از علاقمندان به ورزش ،  نویسندگان ورزشی و اهالی  رسانه ، شاگردان و دوستان  و خانواده   آن مرحوم از ورزشگاه شهید شیرودی تهران تشییع و جهت خاکسپاری در قطعه نام آوران  به بهشت زهرا   انتقال یافت .

جوان آنلاین اسلامشهر  به نمایندگی از جامعه رسانه ای کشور  درگذشت این مربی ارزنده و نویسنده  خوش ذوق و خلاق را به  خانواده احمد پور و جامعه ورزش و اهالی رسانه  تسلیت عرض نموده و  برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد و برای بازماندگان  صبر جمیل آرزومند است .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر