کد خبر: 661398
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان گفت: احداث، نوسازی و مقاوم سازی مدارس این استان نیازمند بیش از هفت هزار میلیارد ریال اعتبار است.
بهروج
به گزارش جوان به نقل از روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، ˈحسین اسدی پورˈ افزود: در حال حاضر چهار هزار و 401 کلاس درس غیرمقاوم این استان نیازمند تخریب و بازسازی هستند.

وی اظهار داشت: همچنین مقاوم سازی یک هزار و 266 کلاس درس و احداث یک هزار و 650 کلاس درس جدید از دیگر نیاز فضاهای آموزشی این استان است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان تصریح کرد : در مجموع لرستان نیازمند احداث، نوسازی و مقاوم سازی حدود هفت هزار و 317 کلاس درس است.

اسدی پور با اشاره به اینکه اولویت سالجاری استان تعیین تکلیف 75 کلاس درس چادری و شبه کپری موجود است، گفت: عمده این کلاسها در مناطق عشایری الیگودرز، زز و ماهرو، کاکاوند، تخت چان پلدختر و آموزش و پرورش بخش سپیددشت قرار دارند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان با اشاره به وجود 11 کلاس درس چادری در منطقه محروم کاکاوند شهرستان دلفان نیز افزود: برای احداث کلاسهای درس مقاوم و استاندارد در این منطقه شش هزار و 600 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

اسدی پور اظهار داشت : این در حالیست که اعتبارات سال گذشته این اداره کل 176 میلیارد ریال بوده که از این میزان 24.6 درصد یعنی 43 میلیارد ریال آن محقق شده است.

وی افزود: همچنین از محل اعتبارات ملی 188 میلیارد ریال طی سال گذشته تخصیص پیدا کرد که معادل 49 درصد اعتبارات اختصاصی در این بخش محسوب می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار