کد خبر: 659304
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس گفت : توسعه و تکثر مراکز فرهنگی و هنری در شهرستان فردیس با جدیت پیگیری می شود .

شمس اله فلاح،تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، بالاخص شعار امسال را از مهمترین اولویتهای کاری اداره متبوعش عنوان کرد و افزود : در تلاش هستیم تا با جدیت و پیگیری، زمینه ساز تحقق عزم ملی در وقوع رویدادهای فرهنگی و هنری شهرستان فردیس باشیم که این مهم با ایجاد بسترهای قانونی، برای حضور علاقه مندان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر، محقق و تسهیل می گردد .

 حجه الاسلام فلاح تصریح کرد : کارگزاران فرهنگ و هنر باید با درایت و جدیت، زمینه تعالی حوزه فرهنگ و هنر میهن عزیزمان را با تلاش و مدیریت جهادی فراهم سازند و در این راه لازم است تا از تمامی ظرفیتهای مردمی و توانمندیهای فعالان و علاقه مندان این حوزه ، حداکثر بهره برداری صورت پذیرد .

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس اظهار داشت: با عنایت به لزوم تحقق مولفه عزم ملی که مطمح نظر مقام معظم رهبری برای حرکت در حوزه فرهنگ بوده است تمام همت و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا با تکثر و توسعه در کمیت و کیفیت مراکز فرهنگی و هنری شهرستان فردیس،زمینه ساز این مهم باشیم .

 وی با بیان آنکه سیاست کلی ما کاهش تصدیگری در حوزه فرهنگ است ،ابراز داشت : وظیفه اصلی دوایر دولتی، هدایت -حمایت و نظارت بر فعالیتهای فرهنگی است و در همین راستا باید ضمن پرهیز از تصدیگری بخش دولتی، انجام و اجرای رویدادهای فرهنگی وهنری را به مراکز فرهنگی – هنری  و شخصیتهای حقوقی دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار نمود .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار