کد خبر: 658203
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
فرمانده ناحیه مقاومت بوشهر:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: برگزاری نشستهای مودت در سپاه و بسیج و ایجاد ارتباط ما بین بسیجیان از مهمترین و موثرترین برنامه های بسیج می باشد.

به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر در جلسه برگزاری نشست مودت، گفت: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و بخشش گناهان است و ما باید از فرصتها و لحظه های این ماه بزرگ در تقویت  معنویاتنهایت استفاده کنیم .
وی گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول خیر و برکت و نزدیکی به خداست در این ماه درهای آسمان و بهشت بر روز بندگان باز می شود و درهای جهنم بسته می شود و شب های قدر که از هزار ماه عبادت بالاتر است خداوند متعال این ماه را با این خصوصیات از فضل خود را برای بندگان قرار داده تا به او نزدیک شوند  .
سرگرد عبدالرضا دشتی  افزود: ماه مبارک رمضان از بهترین فرصتهای استغفار بوده و هرکس در این ماه آمرزیده نشود فاتحه خود را باید بخواند .
وی ضمن تاکید بر نشستهای بیشتر با فرماندهای پایگاههای مقاومت، عنوان کرد: فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت باید همیشه در فصول مختلف نشستهای دوستی و مودت در حوزه ها و پایگاههای برگزار شود .
وی تصریح کرد: برگزاری نشستهای مودت در سپاه و بسیج و ایجاد ارتباط ما بین بسیجیان از مهمترین و موثرترین برنامه های بسیج می باشد.

وی اظهار داشت: نشست مودت با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت همراه با خانواده آنها همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) در مهمانسرای خلیج فارس برگزار خواهدشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر