کد خبر: 658114
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
شهردار اسلامشهر خبر داد:
سوله های بحران مدیریت اسلامشهر ، تجهیز و در اختیار ورزشکاران این شهر قرار می گیرد .
محمدرضا عباسی

احمد رئیسی  شهردار اسلامشهر ،در  مراسم ضیافت افطاری و تجلیل از  دست اندر کاران  جامعه  ورزش اسلامشهر ، اظهارداشت : سالن های چند منظوره احداث شده برای  مدیریت بحران ، به وسایل ورزشی تجهیز و با یاری خداوند تا هفته دولت سالجاری ،  افتتاح و  در اختیار ورزشکاران  اسلامشهری  قرار خواهد گرفت .

رئیسی افزود: جامعه نیمه جوان ورزش اسلامشهر،از فقرامکانات ورزشی به شدت رنج می برد که  باید برای رفع این کمبودها  ، امکانات و تجهیزات بیشتری تهیه کرد و در جهت توسعه اماکن ورزشی گامهای بلندتری برداشت .

وی تاکید کرد : کمبود  امکانات در هرمنطقه ، زمینه های  بروز و افزایش  ناهنجاریهای پیرامون جوانان  را فراهم کرده  و مشکلاتی را برای جامعه بوجود خواهد آورد ، در این زمینه دستگاهها  اجرایی هرکدام وظایفی دارند  ، هرچند که  برای اجراموانع  زیادی  برسر راه  وجود دارد . 

شهردار اسلامشهر  تصریح کرد : از اهداف  پیش بینی شده  عقب هستیم ،  البته باید اعتراف کرد که ، در تامین نیازهای جامعه،  عقب مانده ایم واز سوی دیگر نیزجایگزین مناسبی هم برای این عقب مانده گیها  نداریم ، با این شرایط از نسل جوان جامعه انتظار پیشرفت وجود دارد و این منطقی نیست  .

وی بیان داشت:درجامعه ورزشی اسلامشهر،استعدادها وپتانسیل های نهفته بی شماری وجود داردکه ، با امکاناتی که خودشان فراهم نموده وبعضا"ورزش را ازکف خیابانها  و زمینهای خاکی آغاز کرده اند، به مدراج عالیه رسیده و باعث افتخار و سربلندی شهرستان اسلامشهر شده اند .

عضو شورای ورزش شهرستان اسلامشهر اذهان داشت :  امید واریم در سالجاری بتوانیم با در جهت تکمیل فضاهای ورزشی نیمه کاره و در حال احداث شهر  اقدامات موثری صورت گیرد هرچند که برای تکمیل این طرحها  مسائل و مشکلات بسیاری وجوددارد .

قابل ذکر است که در پایان این مراسم که همراه با  نشست  تخصصی هئیتهای  ورزشی ، برگزارشد ،  ضمن تلاوت  آیاتی از کلام الله مجید   توسط قاری برجسته اسلامشهر ،  از مسئولین هئیت های ورزشی و دست اند کاران امر ورزش شهرستان اسلامشهر   تجلیل و قدر دانی بعمل آمد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر